Aktualizacja 1.3 dla Cyberpunka 2077 ma pojawić się wkrótce na wszystkich platformach (PC, Stadia, konsole) i przynosi multum zmian. Do tego pojawiły się darmowe DLC, choć zapewne fani produkcji liczyli na większą zawartość dodatkową. Teraz nie będą dostępne nowe misje, a CD Projekt RED skupiło się na dodatkach wizualnych.
Aktualizacja 1.3 dla Cyberpunk 2077 i DLC
Lista zmian, którą przynosi aktualizacja dla Cyberpunk 2077 jest gigantyczna. Wszystkie zmiany, które wprowadza, znajdziecie na stronie producenta, a poniżej możecie zerknąć na wycinek tego, co przynosi nowy patch. Nie podano kiedy dokładnie ma się pojawić, ale zapewne będzie to niedługo. Większość z poprawek dotyczy pomniejszych błędów w misjach, ale tradycyjnie aktualizacja ma także usprawnić działanie gry na różnych platformach. Niestety, ale CD Projekt RED nie poinformowało dalej o tym, kiedy pojawi się update do nowej generacji konsol (Xbox Series X|S / PlayStation 5).
Nowa aktualizacja przynosi także DLC, czyli dodatkową zawartość do pobrania przez graczy. W tym przypadku nie ma jednak mowy o nowych misjach i zadaniach. CD Projekt RED udostępni bowiem trzy rzeczy a ramach darmowego DLC. Będzie to nowy wygląd Johnny’ego Silverhanda, kurtki dla postaci oraz samochód Quartz Bandit. Bezpłatne DLC będą umieszczone w menu głównym gry w zakładce „Zawartość dodatkowa”. Zapewne niedługo dowiemy się więcej o kolejnych DLC i ewentualnych poprawkach. No i oczywiście czekamy na wersję gry, która przeznaczona będzie już na konsole nowej generacji.
Zobacz też: NASA bada gwiazdę, która może być podobna do Słońca.
USPRAWNIENIA
- Zmniejszono poziom zbliżenia minimapy podczas jazdy, dzięki czemu nawigowanie jest łatwiejsze.
- Dom lalek – ekran ze zdjęciami Skye i Angel będzie się wyświetlał zdecydowanie dłużej, dzięki czemu łatwiej będzie wybrać pomiędzy tymi dwiema postaciami.
- Dodano przycisk, który pozwala na ponowne rozdanie punktów atutów na drzewie umiejętności postaci.
- Na wszystkich platformach zwiększono liczbę slotów na autozapisy (z 10 do 20) i szybkie zapisy (z 3 do 10).
- Do wpisów w dzienniku dodano linki do bazy danych.
- Dodano opcję dostępności pozwalającą włączyć kropkę na środku ekranu, która zmniejsza/zapobiega chorobie lokomocyjnej. Można ją włączyć w Ustawieniach → Interfejs → Kropka na środku ekranu.
- Fixerzy rzadziej piszą teraz do V z ofertami sprzedaży samochodu.
- Ulepszono efekt SSR, aby był mniej ziarnisty na konsolach i na niższych ustawieniach na PC.
- Dodano filtr w plecaku do przedmiotów związanych z zadaniami.
- Tagi różnych przedmiotów fabularnych są teraz usuwane po zakończeniu danych zadań, dzięki czemu można je sprzedać lub wyrzucić.
- V można teraz obracać w widoku ekwipunku, używając myszy.
- Gracz będzie mógł teraz właściwie wytworzyć hacki, nawet gdy raz je już wytworzył, a następnie się ich pozbył.
- Dodano opcję porównywania wszczepów.
- Poprawiono powiadomienie podczas kupowania wszczepów, których wymogi do używania nie są spełnione.
- Można teraz hurtowo ulepszać komponenty do wytwarzania przedmiotów.
- Dodano nowe miejsca w których może spać Nibbles w mieszkaniu V.
- Ikona na skrzyni z odpadkami zmienia się teraz na czerwoną, a nie szarą, kiedy gracz podniesie ciało.
- Ikona miny lądowej będzie teraz wyszarzona po rozbrojeniu jej.
- Można teraz używać windy podczas przenoszenia ciała.
- Gdy patrzysz w otchłań – Barry ma teraz poprawiony, bardziej wyjątkowy wygląd.
- Podczas wytwarzania tego samego przedmiotu, ale lepszej jakości, przedmiot bazowy będzie teraz podświetlony na zielono tak jak pozostałe komponenty, o ile znajduje się w ekwipunku.
STABILNOŚĆ I WYDAJNOŚĆ NA RÓŻNYCH PLATFORMACH
- Ulepszenia dynamicznego skalowania rozdzielczości.
- Ujednolicono płynność, przez co występuje mniej „czkawek” i „skoków wydajności”, szczególnie w trakcie walki.
- Usunięto problem związany z przesyłaniem danych, który wpływał na wydajność w dzielnicy City Center.
- Usunięto błędy, które występowały podczas wczytywania pliku zapisu po sekwencji walki samochodowej z agentami Arasaki.
- Usunięto błąd, który występował podczas czekania na Thompsona przed opuszczeniem Atlantis w zadaniu Never Fade Away.
- Usunięto błąd, który występował po kilkukrotnym wyłączeniu i ponownym włączeniu opcji „Tłumy na minimapie” w Ustawieniach.
Źródło: Cyberpunk