Cyberpunk 2077 aktualizacja 1.22

Aktualizacja 1.22 – Cyberpunk 2077 będzie naprawiany tak długo, jak potrzeba

4 minuty czytania
Komentarze

Pojawiła się nowa aktualizacja 1.22 dla Cyberpunk 2077. To już kolejna paczka, która ma usprawnić działanie produkcji. I wygląda na to, że będzie takich aktualizacji jeszcze całkiem sporo. Teraz tytuł już wygląda i działa znacznie lepiej, niż miało to miejsce w chwili jego premiery, ale do ideału jeszcze daleko. Co dobrego przynosi kolejny hotfix?

Cyberpunk 2077 – aktualizacja 1.22

Cyberpunk 2077 aktualizacja 1.22

Ostatnio CD Projekt podzielił się wynikami finansowymi za ostatni rok. Cyberpunk 2077 to ogromny sukces, choć kłopoty z grą odbiły się na całej spółce. Jednak firma dalej mocno wierzy w to, że tytuł dalej będzie się bardzo dobrze sprzedawał. Najważniejsze jest jednak to, by doprowadzić go do takiego stanu, by na konsolach starszej generacji działał tak, jak obiecywano. Nowa aktualizacja 1.22 przynosi stosunkowo niewiele poprawek. Jednak lepsze to, niż nic. Cyberpunk 2077 dalej niestety nie trafił do sklepu Sony, czyli PlayStation Store. Mogłoby się wydawać, że po takiej liczbie poprawek i aktualizacji będzie to już formalność. Tymczasem tytułu w dystrybucji cyfrowej na konsole Sony dalej kupić się nie da.

Zobacz też: Wyniki finansowe Sony pokazują, że branża gier ma się wyśmienicie, a PS5 rozchodzi się jak ciepłe bułeczki.

Nowa aktualizacja do gry przynosi głównie poprawki, które mają naprawić to, co nie działało po poprzednim patchu. Gracze w końcu cały czas zgłaszają nowe rzeczy, które mogą nie działać. Widać, że CD Projekt RED stara się wprowadzać poprawki tak szybko, jak to tylko możliwe. I to nie powinno dziwić, bo przecież zależy im na tym, by tytuł zaczął się lepiej sprzedawać. Bez aktualizacji to się nie wydarzy.

Nowa generacja szansą dla Cyberpunk 2077

Dalej czekamy jeszcze na to, aż Cyberpunk 2077 pojawi się oficjalnie na konsole nowej generacji. Obecnie posiadacze PlayStation 5 oraz Xbox Series X|S mogą grać w tytuł CD Projekt RED, ale w formie wstecznej kompatybilności. Nie jest to więc produkcja, która wygląda na konsolach tak, jak może. Istnieje więc spora szansa na to, że debiut na konsolach nowej generacji da produkcji „drugie życie”. Oczywiście o ile fani dalej będą chcieli grać w tytuł, który można spokojnie przejść na tych sprzętach. Wiadomo, że Cyberpunk 2077 na PlayStation 5 oraz Xbox Series X|S ma zadebiutować jeszcze w tym roku. W tym roku pojawi się też aktualizacja, która ma przenieść Wiedźmina 3 na nową generację konsol. A wracając do aktualizacji 1.22 dla Cyberpunk 2077, to poniżej macie listę zmian, którą ta przynosi.

Zadania i otwarty świat

  • Terminal przy Metro: Memorial Park powinien teraz prawidłowo zaliczać się na poczet osiągnięcia Bywalec.
  • Naprawiono błędy w wyglądzie Johnny’ego występujące po kupieniu nomadzkiego samochodu od Lany.
  • Naprawiono błąd w Kontrakcie: Dopóki śmierć nas nie rozłączy, który uniemożliwiał użycie windy.
  • Naprawiono błąd w zadaniu Delamain: Readmisja, który sprawiał, że gracz mógł utknąć w garażu, jeśli zamiast podążania za dronem wbiegł do pomieszczenia kontroli.
  • Dodano poprawkę wsteczną dla błędu naprawionego w aktualizacji 1.21, który sprawiał, że Takemura mógł utknąć w dokach Japantown w zadaniu Stary znajomy. U graczy, którzy doświadczyli tego błędu przed aktualizacją 1.21 i kontynuowali grę do aktualizacji 1.22, Takemura przeteleportuje się teraz do przybytku Wakako.
  • Naprawiono błąd uniemożliwiający graczowi otworzenie telefonu w mieszkaniu na początku zadania Nowy świt gaśnie.
  • Naprawiono problem, przez który gracz nie mógł używać broni i przedmiotów po wejściu w interakcję z panelem konserwacyjnym w zadaniu Kto sieje wiatr.

Efekty wizualne

  • Naprawiono różne problemy związane z przycinaniem ubrań NPC-ów.

Interfejs

  • Naprawiono błąd sprawiający, że napisy w języku arabskim były nieprawidłowo wyrównane.

Stabilność i wydajność

  • Wprowadzono różne usprawnienia zarządzania pamięcią (co zmniejsza liczbę awarii), a także inne optymalizacje.
  • Poprawiono wydajność karty graficznej przy renderowaniu modeli i tkanin.

Konsole

  • Optymalizacja i usprawnienia obsługi jednostek GPU oraz ESRAM na konsoli Xbox One.
  • Poprawki w zarządzaniu pamięcią na PlayStation 5.

Stadia

  • Gra nie będzie się już blokowała w menu przypisania klawiszy kiedy klawiatura nie jest dostępna.

Źródło: Cyberpunk

Motyw