Aktualizacja 1.2 Cyberpunk 2077 lista zmian

Aktualizacja Cyberpunk 2077 – patch 1.2 wnosi tyle zmian, że lepiej zrób sobie kawę

4 minuty czytania
Komentarze

Patch 1.2, czyli nowa aktualizacja Cyberpunk 2077 to jednocześnie tak długa lista zmian, jak nigdy wcześniej. CD Projekt RED zapowiadał ostatnio, że sporo rzeczy w grze zostanie poprawionych, ale patrząc na to, co zaprezentowano można na chwilę dostać oczopląsu. Tak, zmian jest dużo, ale to dobrze, bo przez to produkcja będzie działać lepiej.

Aktualizacja Cyberpunk 2077 – patch 1.2 i lista zmian

Aktualizacja 1.2 Cyberpunk 2077 lista zmian

Lista zmian, która została opublikowana w związku z nową aktualizacją do Cyberpunk 2077 jest ogromna. To, co widzicie poniżej w tym wpisie, to tak naprawdę niewielka część tego, co mam poprawiać patch 1.2 do Cyberpunk 2077. Pełną listę poprawek znajdziecie NA TEJ STRONIE i lepiej przygotujcie sobie duży kubek kawy, bo samo ich przeczytanie zajmie wam kilka dobrych minut. Aktualizacja 1.2 ma pojawić się niedługo na komputery osobiste, konsole oraz dla Google Stadia. Trzeba trzymać kciuki, by po nowej aktualizacji gra działała lepiej na sprzętach z gorszą wydajnością, co zresztą twórcy obiecują. Zobaczymy, jak wyjdzie to w rzeczywistości.

Zobacz też: Spis powszechny 2021 startuje już 1 kwietnia – oto, co trzeba o nim wiedzieć.

Rozgrywka

  • Zwiększono odległość, w której pojawiają się siły NCPD, kiedy gracz popełni przestępstwo.
  • Dodano nowy suwak czułości kierowania pojazdami w ustawieniach sterowania. Pozwala zmniejszyć szybkość reakcji przycisków podczas kierowania pojazdami na wszystkich urządzeniach sterujących. Jest to szczególnie przydatne dla graczy używających klawiatury.

Zadania

  • Plakatów w zadaniu Umarł boss, niech żyje boss nie można już zniszczyć przed rozpoczęciem konkursu (co mogło prowadzić do zablokowania postępów).
  • Zadanie Pasja teraz aktualizuje się prawidłowo, jeśli V opuści studio przedwcześnie.
  • Naprawiono niemożność dobycia broni na farmie Poppy podczas zadania Kwestia czasu.

Otwarty świat

  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał wykonanie celu polegającego na zniszczeniu flamingów, jeśli zostały one zniszczone, zanim ten cel stał się aktywny w zadaniu Delamain: Rancho Coronado.
  • Naprawiono losowe błędy kolizji, które mogły spowodować, że V wjedzie w budynek i wypadnie ze świata.
  • Zniszczalne przedmioty nie będą już niezniszczalne po wczytaniu zapisu gry.

Cinematic Design

  • Postępy nie będą się już blokować, jeśli gracz dwukrotnie wybierze korporacyjną kwestię dialogową, rozmawiając z Hanako w kryjówce podczas zadania Mieszkanie nr 303.
  • Naprawiono błąd, który blokował postępy, jeśli gracz dotarł do Wakako przed Takemurą w zadaniu Stary znajomy.

Lokalizacje i poziomy

  • Zadanie Bunraku nie będzie się już blokować na celu „Pokonaj napastników”.
  • V nie będzie się już blokować wewnątrz odlatującej AV-ki, jeśli stanie na rurach w Podejrzeniu przestępczości zorganizowanej: Przeciwieństwa się przyciągają.
  • Naprawiono błąd sprawiający, że dwóm punktom szybkiej podróży brakowało znaczników na mapie.

Grafika, dźwięk, animacja

  • Naprawiono problem z NPC-ami poruszającymi się po śmierci.
  • Poprawiono renderowanie tekstur z daleka.
  • Naprawiono błąd graficzny związany z szybką podróżą oraz przejściami filmowymi.
  • Poprawiono jakość niektórych elementów pod wodą.

Interfejs

  • Naprawiono problem z niewłaściwym wyświetlaniem reklam na krawężnikach.
  • Szereg ulepszeń i aktualizacji graficznych reklam.
  • Naprawiono szereg usterek graficznych w odprawach zadań.

Zmiany dotyczące wszystkich platform, które mają być odczuwalne na konsolach poprzedniej generacji oraz maszynach o mniejszej wydajności.

  • Poprawiono stabilność i wydajność silnika gry oraz silnika renderującego (zmniejszając tym samym liczbę losowych błędów w grze).
  • Wprowadzono ulepszenia w zakresie optymalizacji i zarządzania pamięcią na różnych systemach (co zmniejsza liczbę awarii).
  • Wprowadzono szereg optymalizacji i ulepszeń dla cieni, shaderów, fizyki, systemu workspotów, systemu odradzania, systemu scen, systemu animacji, systemu okluzji i systemu animacji twarzy.

Różne

  • Naprawiono kwestię niepoprawnej cenzury w przypadku używania kopii gry z regionu innego niż japoński, grając na konsoli, w której region lub język ustawiono na japoński.
  • W zakładce interfejsu dodano ustawienie pozwalające ukryć znaczniki potencjalnych wrogów oraz ukryć wyświetlanie imion nad głowami NPC-ów.

PC

  • Umożliwiono włączenie ray tracingu w kartach graficznych AMD. Konieczne są najnowsze sterowniki karty graficznej.
  • Obecnie możliwe jest przejście z mapy do dziennika przy użyciu klawiatury.
  • Osiągnięcia będą teraz działać w sklepie Epic Games.
  • Modowanie: Dodano nowy folder „mod” do wczytywania zmodyfikowanych archiwów. Zmodyfikowane archiwa mogą mieć dowolną nazwę i powinny teraz trafić do folderu „mod”.

Konsole

  • Naprawiono błąd z PlayStation 4, który uniemożliwiał wyrzucenie rzeczy z plecaka, gdyż na nowo pojawiały się one w ekwipunku.
  • Naprawiono błąd sprawiający, że niestandardowy HUD Johnny’ego nie pojawiał się na Xbox One podczas sceny koncertu w zadaniu Operacja Firestorm.
  • Poprawiono mechanizm dostosowywania rozdzielczości tekstur interfejsu do platformy.

Źródło: Cyberpunk.net

Motyw