Crysis Remastered

Tekstury w 8K i ray tracing, czyli Crysis Remastered na porównaniu z oryginałem

2 minuty czytania
Komentarze

Tekstury w 8K, wsparcie dla ray tracingu i inne dobroci zostały zaprezentowane przez twórców Crysis Remastered. Tytuł w końcu otrzymał też swoją oficjalną datę premiery, bo choć dostępny jest już na Nintendo Switch, to posiadacze innych konsol oraz PC-tów, dalej musieli na niego czekać. Na szczęście czekanie niedługo się skończy, bo Crysis powróci już w przyszłym miesiącu.

Tekstury w 8K, czyli co poprawiono

Crysis Remastered miał trochę problemów po drodze, ale wygląda na to, że twórcy w końcu zaczęli wychodzić na prostą. Jakiś czas temu okazało się, że premiera gry została odsunięta w czasie, ponieważ tytuł wymagał poprawek. Fani, którzy zobaczyli wtedy zapowiedź gry, jeszcze przed jej oficjalną prezentacją, dość jasno dali do zrozumienia, że w tej wersji, produkcji zwyczajnie nie kupią. Było już za późno, żeby wycofać się z wersji dla Nintendo Switch, ale nad innymi zaczęto dalej pracować. Teraz wiemy już, kiedy odbędzie się premiera Crysis Remastered i jeżeli nic się nie zmieni, stanie się to 18 września. Wtedy też produkcja pojawi się na PC (wyłącznie w Epic Games Store) oraz na PlayStation 4 i Xbox One.

Skoro do premiery został mniej, niż miesiąc, Crytek postanowił pokazać, co się zmieniło. Wiedzieliśmy, że gra będzie wyglądała znaczenie lepiej, ale nowy fragment pokazuje, że może być naprawdę nieźle. Tekstury w 8K wyglądają doskonale, a w samej produkcji powinny wyglądać jeszcze lepiej, bo przecież oglądamy to na YouTube, gdzie nie da się oddać wszystkiego. Oprócz samych tekstur pojawi się jeszcze nowe, globalne oświetlenie oraz zmiany w tym, jak będzie padało samo światło. Cienie nie będą już więc tak ostre, jak miało to miejsce w oryginale przed laty.

Zobacz też: Bateria 7000 mAh u Samsunga?

Jedną z największych zmian, która pojawi się w Crysis Remastered, będzie wsparcie dla ray tracingu. Co więcej, ten ma pojawić się także w wersji konsolowej, bo Crytek zastosował swoją autorską jego odmianę. Jeżeli chodzi o wersję PC, tam już zostanie wykorzystane DLSS od NVIDIA.

Źródło: Crytek

Motyw