LINKI AFILIACYJNE

MrBeast o swoich planach na wypadek śmierci. Przedstawił pomysł „publikowania” zza grobu

2 minuty czytania
Komentarze

MrBeast w ostatnich miesiącach przeżywa swój najlepszy okres kariery YouTubera. 24-latek przebił pod względem subskrypcji na swoim kanale legendarnego PewDiePie’a, a w planach młodego twórcy znajduje się mnóstwo ambitnych pomysłów. Niemniej wcale nie oznacza to, że Jimmy Donaldson nie przygotowuje się na najgorsze…

MrBeast ma dokładny plan na wypadek swojej śmierci

MrBeast ma dokładny plan na wypadek swojej śmierci

Mogłoby się wydawać, że będąc u szczyty swojej internetowej kariery MrBeast, czyli zaledwie 24-letni „król YouTube’a” nie powinien myśleć o takich tematach jak śmierć. Tymczasem w ramach ponad dwugodzinnej rozmowy w podcaście Lexa Fridmana internetowy twórca podzielił się swoimi spostrzeżeniami dotyczącymi końca przygody z platformą, na której zgromadził już 128 milionów subskrybentów.

W obszernym wywiadzie MrBeast zdradził, że większość z jego filmów zawsze jest planowana z wielomiesięcznymi wyprzedzeniami. Niektóre z treści Donaldson planuje nawet kilka lat przed ich premierą. Twórca za przykład podał tu kapsułę czasu, którą zdążył już nagrać, a data jej publikacji przypada na okolice roku 2040. W tej części rozmowy prowadzący podcast Lex Fridman skręcił w kierunku przyszłości popularnego YouTubera, a ten zdradził nawet swój plan na kanał MrBeast po swojej śmierci.

Gdybym dowiedział się, że umrę na raka lub cokolwiek innego i zostałyby mi trzy miesiące życia — vlogowałbym codziennie. Stworzyłbym tak wiele filmów, jak to tylko możliwe, a następnie wziąłbym się za planowanie ich na przyszły tydzień i kolejne pięć, dziesięć lat. To coś w stylu jakbym wciąż żył. Nie wiem dlaczego, ale to coś, o czym marzę…

Jimmy Donaldson

Zobacz też: Co oglądać na HBO Max, czyli zbiór nowości, które warto obejrzeć

Kilka chwil później MrBeast dodał, że jego celem jest stworzenie tak dużej ilości filmów „na zapas”, żeby jego kanał wciąż żył nawet do dziesięciu lat po jego śmierci. Wszystko, aby publiczność czuła, że ich ulubiony YouTuber wciąż jest z nimi.

Przypomnijmy, że aktualnie najpopularniejszym filmem Donaldsona jest „Squid Game w prawdziwym życiu”. Na moment pisania tego tekstu materiał z 24 listopada 2021 roku zebrał już ponad 342 miliony wyświetleń. W związku z tym, jeśli chcielibyście przypomnieć sobie o szale, który jeszcze nie tak dawno wywołał koreański serial, poniżej znajdziecie odnośnik do oferty z różnego rodzaju akcesoriami nawiązującymi do globalnego hitu Netfliksa.

Źródło: YouTube

Motyw