Trend na TikToku sprawia, że kina mają problem z filmem Minionki: Wejście Gru!

2 minuty czytania
Komentarze

Minionki są znane wszystkim dzieciom, młodzieży oraz przede wszystkim rodzicom. Te żółte i pocieszne stworki dostały ostatnio nowy film zatytułowany Minionki: Wejście Gru. Wraz z premierą animacji na platformie TikTok pojawił się nowy trend, który przysporzył trochę problemów kinom oraz ich pracownikom.

Minionki nowym trendem na TikToku

Minionki nowym trendem na TikToku

Platforma TikTok przyzwyczaiła nas do tego, że pojawia się na niej wiele trendów, które są zabawne, ale czasem także szkodliwe. Jednym z najnowszych virali w aplikacji jest wybieranie się liczną grupą osób na seans filmu Minionki: Wejście Gru. Ważne jest jednak, aby każdy miał na sobie garnitur albo inne eleganckie ubranie oraz zachowywał się w teorii bardzo poważnie. W ten sposób powstał trend, dzięki któremu tysiące nastolatków w specjalnej aranżacji pojawiło się w kinie, kupując przy tym bilety na hitową animację. Przykład takich filmów możecie znaleźć poniżej.

Całe zabarwienie viralu jest oczywiście humorystyczne, przedstawiając bajkę dla dzieci jako „poważną” produkcję. Trend nie jest także szkodliwy… do czasu! W ramach rozwijania filmów, które pojawiają się na TikToku twórcy zaczęli wnosić na sale kinowe banany, które są ulubioną przekąską Minionków. Zapewne nie byłoby w tym nic złego, gdyby nie liczne skargi, które odnoszą się do hałaśliwych zachowań, rzucania jedzeniem oraz wiwatowania podczas seansu. Liczba negatywnych zgłoszeń wzrosła do tego stopnia, że niektóre sieci kin zdecydowały się nie wpuszczać na film Minionki: Wejście Gru… dużych grup osób ubranych w garnitury.

Rzecznik brytyjskiej sieci kin — Odeon wydał nawet specjalne oświadczenie.

Ze względu na niewielką ilością incydentów w naszych kinach, zostaliśmy zmuszeni do ograniczenia dostępności miejsc, w niektórych okolicznościach.

Cała sprawa jest oczywiście dosyć kuriozalna, ale nie zmienia to faktu, że część kin podjęły dosyć stanowcze kroki dotyczące TikTokowego trendu. Naturalną drogą viral dotarł także do Polski, co mogą zobaczyć wszyscy użytkownicy platformy, ale także osoby regularnie pojawiające się w kinach oraz galeriach handlowych.

Źródło: Sky

Motyw