Hitman trilogy

Hitman Trilogy zapowiedziane – gra trafi także do Xbox Game Pass w dniu premiery

2 minuty czytania
Komentarze

Hitman Trilogy pojawi się na rynku jeszcze w styczniu, a w dniu swojej premiery zawita także do Xbox Game Pass. Tym samym posiadacze subskrypcji będą mogli sprawdzić tytuł samodzielnie, choć zapewne fani łysego mają już produkcje dawno za sobą. Dla innych będzie to doskonała okazja, by zapoznać się z produkcją, która ma miliony fanów na całym świecie.

Hitman Trilogy – premiera już w styczniu

Na zestaw gier nie przyjdzie nam już długo czekać. Hitman Trilogy pojawi się na rynku 20 stycznia tego roku. Produkcja dostępna będzie na PC (Steam, Epic Games Store), PS4/PS5 oraz Xbox One/Series X|S. Dodatkowo w dniu premiery produkcja ma znaleźć się w usłudze Xbox Game Pass. Tutaj będą mogli pobierać ją zarówno posiadacze konsol, jak i komputerów osobistych, wiec to bardzo dobra wiadomość dla korzystających z usługi Microsoftu.

Hitman Trilogy, jak sama nazwa wskazuje, ma być zestawem trzech gier (Hitman, Hitman 2 oraz Hitman 3), czyli idealny zestaw dla osób, które dopiero raczkują w świecie zabójców. To jednak nie wszystko, co w tym roku czeka na fanów Hitmana. Również 20 stycznia na rynku pojawi się Hitman VR, czyli produkcja pokazująca świat oczami samego zabójcy. To może być wyjątkowe doświadczenie. Trzecia odsłona serii ma doczekać się także szeregu usprawnień w wersji dla komputerów osobistych. Pojawi się ray-tracing, a nie zabraknie także wsparcia dla VRS (Variable Rate Shading) oraz technologii Intel XeSS.

Zobacz też: Co nowego dziś na Netflix?

Wiosną tego roku ma pojawić się także zupełnie nowy tryb w grze o nazwie Freelancer. Tutaj twórcy za wiele nie zdradzają, ale ma to być coś skierowane dla pojedynczego gracza. Hitman Freelancer ma łączyć w sobie elementy roguelike, planowania strategii oraz rozwijania własnych kryjówek. Widać więc, że w tym roku nie tak łatwo będzie zapomnieć o serii Hitman. Przypomnijmy, że premiera ostatniej części miała miejsce 20 stycznia zeszłego roku.

Źródło: Twitter / IO Interactive

Motyw