Pojawił się Patch 1.1 do Cyberpunk 2077, czyli kolejna aktualizacja, której zadaniem jest poprawa gry CD Projekt RED. Firma zapowiadała, że będzie udostępniać kolejne poprawki tak szybko, jak to tylko możliwe i widać, że stara się słowa dotrzymać. Jak będziecie mogli przeczytać, lista zmian jest wyjątkowo długa.

Patch 1.1 do Cyberpunk 2077 – wyczekiwana aktualizacja

Patch 1.1 Cyberpunk 2077 aktualizacja

Ostatnio mogliście przeczytać u nas recenzję Cyberpunk 2077, gdzie trochę narzekałem na to, jak błędy w grze potrafią zepsuć zabawę. Teraz takich błędów będzie w produkcji mniej, bo nowy Patch 1.1 ma sprawić, że Cyberpunk 2077 stanie się bardziej grywalny. Lista zmian jest naprawdę długa, a wśród nich znajdziemy nie tylko te, które mają poprawiać stabilność produkcji, ale także takie, które wpływają na niektóre zadania. Aktualizacja 1.1 Cyberpunk 2077 w wersji na konsole zajmuje około 17 GB, a w wersji na Steam 9 GB. Oto co ze sobą przynosi.

Zobacz też: Resident Evil Village – tak wygląda gameplay z nowej gry Capcom.

Stabilność

  • Ulepszenie wykorzystania pamięci w różnych systemach wewnątrz gry: postaci, interakcji, nawigacji, filmów odtwarzanych w grze (telewizja, wiadomości, itp.), roślinności, efektów laserowych, minimapy, urządzeń, SI, ruchu ulicznego, obrażeń środowiskowych, związnych z kartą graficzną i innych.
  • Poprawki dotyczące zawieszania się gry (związane m.in. z ładowaniem zapisów gry, uruchamiania/zamykania gry oraz punktu bez odwrotu).

Zadania/Otwarty świat

  • Naprawiono błąd, który powodował, że telefony od Delamaina urywały się niespodziewanie i wyglądało, jakby nie można było ich odebrać, w zadaniu Readmisja.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że gracze nie otrzymywali telefonu od Delamaina, kiedy zbliżali się do właściwych pojazdów w zadaniu Readmisja.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że gracz mógł utknąć w punkcie „Odbierz telefon od Mr. Handsa” w zadaniu Witaj w Pacifice.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że Judy mogła teleportować się pod ziemię w zadaniu W topieli.
  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał rozmowę z mistrzem zen w zadaniu Dotyk żywiołów.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że Takemura nie dzwonił w zadaniu Stary znajomy.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że Jackie znikał w zadaniu Bilet wstępu.
  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał opuszczenie samochodu w zadaniu Szybka i wściekła: Wielki Wyścig.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że gracze mogli przestać otrzymywać telefony i wiadomości, jeśli zbytnio się oddalili od obszaru zadania Kto nie jest z nami.
  • Naprawiono błąd, gdzie otworzenie paczki nie aktualizowało zadania Przesyłka polecona.
  • Naprawiono wstecznie pliki zapisów dotknięte rzadkim błędem, gdzie rozmowa z Judy w zadaniu Dom lalek była niemożliwa ze względu na niewidzialną ścianę. Badamy przyczynę takiego stanu rzeczy.
  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał graczom odebranie nagrody w kontrakcie Czwarta bezwładza. Zadanie to zostanie zaliczone automatyczne u wszystkich graczy, którzy wcześniej nie mogli odebrać nagrody i zostanie im ona przyznana.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że Delamain milknął podczas zadania Readmisja, jeśli gracz z początku odmówił mu pomocy.

Interfejs

  • Naprawiono błąd, który powodował zniknięcie podpowiedzi dotyczącej wyjścia z braindansu.
  • Usunięto nieprawidłowy przedmiot z łupów.

Efekty wizualne

  • Naprawiono błąd, który umożliwiał wyświetlanie trajektorii granatu w trybie foto.
  • Naprawiono barwę cząsteczek, które wyglądały z bliska na różowe.
  • Samochody pojawiają się teraz prawidłowo w zadaniu Zgłoszenie przestępstwa: Witamy w Night City.

Osiągnięcia

  • Naprawiono błąd, przez który ukończenie jednego z rozbojów w toku w Santo Domingo nie liczyło się czasem do osiągnięcia Miasto, masa, maszyna, uniemożliwiając zdobycie go.

Inne

  • Naprawiono błąd odpowiedzialny za zbyt duże zapisy gry (związane z modyfikatorem oznaczającym, że przedmiot został wytworzony) i przycięto zbyt duże rozmiary już istniejących plików zapisu (uwaga: na PC nie naprawi to plików zapisu uszkodzonych przed wprowadzeniem aktualizacji 1.06).
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że gra mogła przestać rejestrować dane wejściowe sterowania po otworzeniu koła broni i wykonaniu akcji.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że przycisk „Kontynuuj” w menu głównym mógł załadować plik zapisu z końca gry.

PlayStation

  • Optymalizacja tłumów na konsolach PlayStation 4 Pro i PlayStation 5.
  • Liczne poprawki błędów na PlayStation 4.

Xbox

  • Poprawiono wykorzystanie pamięci przy tworzeniu postaci, używaniu luster, skanowaniu, zdalnym kontrolowaniu kamer oraz w menu (ekwipunek, mapa) na konsolach Xbox One, Xbox One X oraz Xbox One S.

PC

  • Możliwe jest teraz zdobywanie osiągnięć w trybie offline Steam. Uwaga: tryb offline należy włączyć przed rozpoczęciem gry. Ta zmiana nie działa retroaktywnie.
  • Zaadresowano problem z zawieszaniem się gry przy uruchamianiu, który miał związek z ładowaniem pamięci podręcznej w kartach graficznych NVIDIA.

Stadia

  • Odgłosy koncertu będą już słyszalne w zadaniu Never Fade Away.
  • Naprawiono błędne tekstury kilku rodzajów broni do walki wręcz.
  • Poprawiono domyślne ustawienia martwej strefy, by sterowanie było bardziej responsywne. Uwaga: ta zmiana nie wpłynie na ustawienia, jeśli nie są ustawione na domyślne.

Źródło: Cyberpunk

Google News
Obserwuj ANDROID.COM.PL w Google News i bądź zawsze na bieżąco!
Obserwuj

Bartosz Szczygielski

Nowymi technologiami zajmuje się od kilku lat. Kiedy o nich nie pisze, to pewnie pisze kolejną książkę. Jeżeli nie pisze kolejnej książki, to pewnie ogląda seriale, a jeżeli nie ogląda seriali, to najprawdopodobniej śpi.