„The Mandalorian” zwiastun 2. sezon

Pojawił się zwiastun drugiego sezonu serialu „The Mandalorian”

2 minuty czytania
Komentarze

Disney+ udostępnił długo wyczekiwany zwiastun drugiego sezonu serialu „The Mandalorian”, który jest najpopularniejszą produkcją tego serwisu streamingowego.

„The Mandalorian” drugi sezon. Jest już zwiastun

Nie jest to jeszcze pełnoprawna zapowiedź, lecz raczej teaser, ale i tak fani powinni być zadowoleni. Drugi sezon to jedna z najbardziej oczekiwanych premier tego roku. Jego fabuła ma rozgrywać się zaraz po wydarzeniach z pierwszej  serii. Opowieść nie będzie już skupiona na jednym bohaterze.

Czytaj też: Disney+ pojawił się w kolejnych krajach. Podobna cena będzie w Polsce?

„The Mandalorian” rozgrywa się w świecie „Star Wars”. Opowiada o samotnym łowcy nagród, który jest jednym z Mandalorian, czyli najemników rozpoznawalnych po charakterystycznej zbroi. Jest to pierwszy aktorski serial w ramach tej franczyzy. Na początku września Disney+ ogłosił, że drugi sezon „The Mandalorian” pojawi się w bibliotece serwisu 30 października. Druga seria będzie składać się z ośmiu odcinków, których reżyserami są: Bryce Dallas Howard, Dave Filoni, Robert Rodriguez, Jon Favreau i Carl Weathers. W rolach głównych wystąpią: Pedro Pascal, Gina Carano, Giancarlo Esposito, Werner Herzog, Emily Swallow, Carl Weathers, Omid Abtahi i Nick Nolte.

Kiedy Disney+ w Polsce?

 

Serial „The Mandalorian” można legalnie obejrzeć jedynie w serwie Disney+, który nie jest oficjalnie dostępny w Polsce. Według zapowiedzi koncernu serwis streamingowy Disneya ma pojawić się w naszym kraju w 2021 roku. Disney+ został właśnie udostępniony widzom w Portugalii, Norwegii, Danii, Szwecji, Finlandii, Islandii, Belgii i Luksemburgu. W przeliczeniu na złotówki, ceny dostępu do Disney+ w tych krajach wynoszą średnio ok. 30 zł za miesiąc i ok. 300 zł za rok. Disney chce mieć za cztery lata ok. 90 mln subskrybentów usługi Disney+. Obecnie jest ich ponad 60 mln. Możliwe, że pojawienie się w Polsce usługi Disney+ zbiegnie się w czasie ze startem serwisu Star, który koncern Disney zamierza wprowadzić na rynkach poza Stanami Zjednoczonymi w 2021 roku. 

Źródło: Twitter

Motyw