Htc-Desire-S
Od kilku dni informujecie nas o problemach ze smartfonem HTC Desire S po ostatniej aktualizacji, oznaczonej numerem 1.47.401.4. Po uaktualnieniu systemu antena WiFi w smartfonie przestaje działać, smartfon wyświetla jedynie komunikat „Błąd” przy próbie uruchomienia WiFi. Tak problem opisuje na forum Volterius:

Przed chwilą mój Desire S poinformował mnie, że jest dostępna nowa aktualizacja systemu 1.47.401.4, zainstalowałem ją i… niestety po aktualizacji wifi przestało działać. Gdy klikam na przycisk włączania wifi pod nim wyświetla się informacja „Błąd”. Restart telefonu niestety nie pomógł, jakieś sugestie? 

Nie przegap
Wywiad z CEO realme w Europie – Madhav Sheth zapowiada zmiany
Madhav Sheth
Nowy wiceprezes oraz CEO realme w Europie i Indiach, czyli Madhav Sheth, znalazł chwilę czasu dla nas i zgodził się odpowiedzieć na kilka pytań. Ostatnie dni dla marki były wyjątkowo zajęte, bo firma po raz pierwszy pojawiła się na międzynarodowych targach IFA w Berlinie. W związku z tym postanowiliśmy porozmawiać o planach na przyszłość, rozwoju […]

Inny użytkownik forum, ralph86 zauważa, że nawet przywrócenie ustawień domyślnych nie pomaga. Wątek aktualizacji dostępny jest na naszym forum tutaj, my postanowiliśmy zwrócić się z prośbą o komentarz do HTC Polska.

Problem z uaktualnieniem do Desire S jest producentowi znany i dotyczy tylko telefonów korzystających z sieci T-Mobile. Otrzymaliśmy następującą odpowiedź: 

Oficjalnie aktualizacja została wstrzymana i inżynierowie pracują nad poprawką. W momencie gotowości ponownej aktualizacji poinformujemy użytkowników/ osoby które z nami się kontaktowały bezpośrednio. 
Stąd gdy użytkownik dzwoni do nas lub pisze emaila zapisujemy dane klienta, aby w przyszłości skontaktować się w tej sprawie.

Co to oznacza? Przede wszystkim to, że jeśli do tej pory nie otrzymaliście felernego uaktualnienia, nie musicie się obawiać – otrzymacie już poprawną wersję systemu. Ważne jest także to, by osoby, które zainstalowały uszkodzoną poprawkę skontaktowały się z HTC telefonicznie lub za pomocą formularza kontaktowego. Producent prosi, by wysłać lub podać konsultantowi następujące informacje:

  • imię i nazwisko,
  • numer kontaktowy,
  • adres e-mail,
  • numer seryjny lub IMEI urządzenia (dostępny po wybraniu kodu *#06* z klawiatury telefonu),
  • adres MAC (Menu > Ustawienia > Sieci zwykłe i bezprzewodowe > Ustawienia WiFi > Menu > Zaawansowane > Adres MAC),
  • wersję ROM oprogramowania (Menu > Ustawienia > Dane telefonu/Informacje o telefonie > Informacje o oprogramowaniu > NUMER OPROGRAMOWANIA)

Te dane są potrzebne do pomocy w zdiagnozowaniu problemu oraz do późniejszego kontaktu z osobami, które przez uaktualnienie mają problemy ze swoimi Desire S. Jeśli zauważyliście jakiekolwiek inne błędy, również poinformujcie o tym konsultanta.

Niestety HTC nie podało żadnych konkretnych informacji kiedy można spodziewać się poprawki, mamy tylko nadzieję, że nastąpi to jak najszybciej. Dlatego apelujemy – jeśli dotknął was problem niedziałającego WiFi, niezwłocznie skontaktujcie się z HTC.




Mateusz Gryc