Zmiany w YouTube – styl Material Design i nowe logo

1 minuta czytania
Komentarze

Google mimo wprowadzania ogromnych zmian w Androidzie, bardzo niechętnie podchodzi do modernizowania swoich usług. Jakiś czas temu byliśmy świadkami ogromnej zmiany w stronie wyszukiwarki, dziś przyszedł czas na YouTube.

Co się zmieniło?

W przeglądarkowej wersji usługi bez problemu dostrzeżecie styl Material Design. Ogromnym zmianom uległy czcionki i rozmieszczenie elementów. Pojawił się tryb nocny, dzięki czemu białe tło nie będzie raziło podczas nocnego oglądania filmów.

Zmiany nie ominęły także wersji mobilnej. Wspomina się możliwość pionowego oglądania filmów i przewijanie poprzez stuknięcie w ekran. Hmm, sam korzystam z tych funkcji od bardzo dawna. Poza tym pewną nowością jest regulacja prędkości odtwarzania filmów.

Nowe logo

Wiedzieliście, że czerwony element w powyższym znaczku oznacza ekran starego telewizora? Google zdecydowało się zabrać go spod napisu „Tube” i umieścić po lewej stronie, wzbogacając przy okazji o przycisk play. Cóż, było to do przewidzenia, od dłuższego czasu logo serwisu było prezentowane w podobnej formie, dopiero teraz ktoś umieścił je w górnej części serwisu.

Jak to włączyć?

Zmiany nie pojawiły się u wszystkich w tym samym czasie. Da się nawet zauważyć, że czasem działanie nowego designu jest zależne od przeglądarki. Jeśli chcecie sami włączyć sobie nowy wariant tego serwisu musicie kliknąć w ten link.

Motyw