Co ma wspólnego McDonald’s z iPhone 8? Kampanię promocyjną

1 minuta czytania
Komentarze

iPhone 8 już niedługo zostanie zaprezentowany. Ekipa Tima Cooka w pocie czoła pracuje nad jubileuszowym modelem, tak by na początku przyszłego miesiąca publika oniemiała i zachwyciła się nowym produktem. Do tego czasu pozostają nam plotki i przecieki. Oraz kampanie promocyjne McDonald’s, w których iPhone 8 gra pierwsze skrzypce.

McDonald’s w swojej kampanii mailingowej wykorzystał design iPhone’a 8. Na grafikach oprócz super promocji na kanapki widzimy też zbliżające się dziecko Giganta z Cupertino. Na co warto zwrócić szczególną uwagę to projekt wyglądu aplikacji biorący pod uwagę nietypowo wycięty wyświetlacz.

Według popularnej sieci restauracji boczne segmenty miałyby posłużyć za miejsca na wskaźnik zasięgu oraz poziom naładowania baterii. Ikony oddzielono od siebie czujnikami oraz kamerami zainstalowanymi w środkowej części.

Nie jest to jednak grafika przedstawiająca przyszłe rozwiązania iPhone’a 8. Ukazuje ona jedynie pomysłowość projektantów McDonaldsa, którzy zdecydowali się wykorzystać najświeższe rendery oraz plotki. Zabieg ten miał zapewne przyciągnąć większa uwagę klientów. Z drugiej strony może to być zwyczajna wpadka osób odpowiedzialnych za nowe treści. Benjamin Geskin, autor designu stwierdził, że McD posłużyło się jego projektem bez uprzedzenia.

źródło: Phone Arena

Motyw