Samsung Galaxy S i kampania anty-iPhone

1 minuta czytania
Komentarze
samsung-galaxy-s-HELLO

Samsung UK wytoczył ciężkie działo w kampanii reklamowej swojego flagowego telefonu z Androidem, czyli Galaxy S. Działo oczywiście skierowane jest w kierunku największego konkurenta na tym polu, czyli amerykańskiej firmie z nadgryzionym jabłkiem w logo.
Powyższa reklama to pierwszy cios zadany Apple, ponieważ aktualnie głośno jest o problemach z zasięgiem w iPhone 4. Cztery kreseczki zasięgu mówią same za siebie. Proste, pomysłowe, a co najważniejsze bolesne dla konkurenta z USA.

Kolejnym ciosem było rozdanie najnowszego Galaxy osobom, które na twitterze skarżyły się na problemy z iPhone. Samsung dodaje wpisy wyrażające współczucie użytkownikom iTelefonu i na pocieszenie wręcza im swój produkt, jako lepszy zamiennik do sprawdzenia. Swoją drogą ciekawe ile z tych osób rzeczywiście przesiądzie się na platformę Android.
Wklejam kilka wpisów z twittera @samsungukmobile po więcej zapraszam do źródła.

samsungukmobile_twitter

Moim zdaniem zagrywka Samsunga może pomóc w sprzedaży Galaxy, ponieważ zrobili trochę szumu i zasadzili reklamę. Użyłem słowa zasadzili, ponieważ rozwinie się ona dopiero przez komentarze osób, które otrzymały telefon w prezencie. Czas pokaże, czy te komentarze będą pozytywne, czy może użytkownicy wrócą do iPhone, a Android wyląduje w szufladzie. Mam nadzieję, że tak się nie stanie i Android zagości na stałe w kieszeniach nowych użytkowników.

Motyw