Poszczególni producenci lubią się ze sobą sprzeczać w różnych materiałach promocyjnych i wytykać błędy lub problemy konkurencji. Zazwyczaj to Samsung z Apple tworzą tego typu reklamy, gdyż niewątpliwie są to najwięksi zawodnicy na rynku. Jednak tym razem Amerykanie postanowili wziąć pod uwagę wszystkich przeciwników i tym sposobem powstała kampania marketingowa przedstawiająca zalety zmiany obecnego smartfonu na iPhone’a – któregokolwiek.
Wszytko sprowadza się do krótkich filmów i jeszcze krótszych haseł. Poznajcie je:
Przenieś swoją muzykę. To proste.
Szybciej.
Prywatność ma znaczenie.
Przeskocz (do nas?).
Przenieś swoje zdjęcia.
Apple pokazuje, że zmiana obecnego urządzenia mobilnego na iPhone’a to żaden problem i szczegóły poznacie pod następującym linkiem: Klik! Dodatkowo Amerykanie oferują zniżki na swoje smartfony (do 260 dolarów), gdy w zamian zostawimy swój poprzedni.
To nie pierwsza tego typu akcja marketingowa. Wcześniej konkurencja (Samsung jak i samo Google) już pokazywała jak przejść z iOS na Androida i czasami oferowała podobne rozwiązania.