Windows wyświetla reklamy w menadżerze plików

Newsy

Windows się zmienia. Dotychczas niezależny system jest na naszych oczach przemianowywany na klienta chmury. Efekty są różne, bez wątpienia najczęściej krytykowane są reklamy.

Nie lubimy reklam we własnym sprzęcie. Głośne były tematy reklam w HTC Sense, Messengerze, czy zmian w YouTube. O Microsofcie wiele już razy z tego powodu było głośno. Próby przemycenia materiałów promocyjnych trwały od początków Windowsa 10. Tym razem reklamy trafiają do elementu, który przetrwał od wielu lat w prawie niezmienionej formie – do menadżera plików.

Nie przegap
AppGallery zamiast Sklepu Play – jak wygląda użytkowanie na co dzień?
huawei appgallery sklep play zastepstwo
Huawei Mobile Services to zbiór wielu usług od firmy z Państwa Środka, które mają odmienić czystego Androida. Wśród dostępnych dodatków jednym z podstawowych jest tytułowe AppGallery, a więc sklep Huawei z grami i aplikacjami. Naturalnie jest to odpowiednik Sklepu Play, bez którego wiele osób nie widzi sensu korzystania z Robocika. Oczywiście jest to zbyt daleko […]

Jest to nic innego, jak autopromocja własnych usług Microsoftu. Informacje o takiej reklamie pojawiały się od dość dawna, jednak w ostatnim czasie zgłoszenia użytkowników przybrały na sile. Taka forma promocji może nie jest zbyt agresywna, ale w systemie za który musimy zapłacić to niedopuszczalne.

Nachalny baner możemy wyłączyć. W tym celu należy kliknąć „Plik”, „Zmień opcję folderów i wyszukiwania”, „Widok” i dochodzimy do okienka, w którym przeważnie włączamy widoczność ukrytych plików. Aby pozbyć się problemu, należy odznaczyć pozycję „Pokaż powiadomienia dostawcy synchronizacji”.

Rozwiązanie działa, lecz kwestią czasu jest wprowadzenie nowej formy reklamy. Warto również wspomnieć o tym, że Microsoft pracuje nad „grywalnymi reklamami”. O co chodzi? Gigant z Redmond wielokrotnie kładł nacisk na promocję aplikacji. Pamiętacie jeszcze technologię Google, która pozwalała strumieniować aplikacje? Otóż Microsoft stworzył własny odpowiednik i chce zaprzęgnąć go do reklam. Po kliknięciu w taki baner otworzy nam się nie sklep Windows, a promowana gra. W ten sposób będzie można przetestować grę przed jej pobraniem czy zakupem. Jednak nie jest to w całości oryginalne rozwiązanie, Google pracuje nad bliźniaczą technologią.

Microsoft z wielkim zapałem sprawdza, ile są w stanie znieść jego użytkownicy. I tu pojawia się zagadka. Jak wiadomo, widywano już blue screeny na banerach reklamowych. Ale czy możliwa jest reklama na blue screenie?






Przewiń stronę, by przeczytać kolejny wpis
x