[Film] Co użytkownicy najbardziej doceniają w „dziedzictwie” LG?

Newsy

Akcja marketingowa LG wciąż trwa. Firma chce, żeby wciąż mówiono o niej – szczególnie teraz, gdy zaledwie tydzień dzieli nas od targów Mobile World Congress, na których poznamy flagową propozycję w postaci G6. Na temat tego smartfonu wiemy już naprawdę wiele i wszelkie informacje dotyczące niemalże każdego aspektu następcy G5 znajdziecie pod następującym linkiem: Klik! Teraz przyszła pora na swego rodzaju nostalgię, czyli docenianie wyjątkowych funkcji oferowanych przez Koreańczyków.

Jakby nie patrzeć to wyjątkowo o LG jest głośniej niż o Samsungu Galaxy S8 i wcale opóźniony termin premiery tego drugiego nie jest powodem tego stanu rzeczy. Po prostu widać efekty zmian wprowadzonych w zeszłym rok wewnątrz firmie. W takim razie przejdźmy już do rzeczy i przyjrzyjmy „dziedzictwu”, które pewnie zostanie uwidocznione w G6 – tym razem odnośnie systemu i jego wyjątkowych cech:

Nie przegap
Gry na HMS – jak wyglądają możliwości AppGallery i innych sklepów?
gry hms huawei call of duty pubg fortnite apex legends mobile
Kontynuujemy przygodę z Huawei Mobile Services. Jest to niejako nasza misja, w której chcemy pokazać, jak wygląda życie bez Usług Google. W ostatnim artykule dotyczącym aplikacji bankowych słusznie zauważyliście w komentarzach, że widać zmiany oraz rosnące zainteresowanie AppGallery. W takim razie w kolejnym kroku pojawiają się gracze. Czy gry w sklepie Huawei są godne uwagi? […]

Użytkownicy doceniają trzy rzeczy: Knock Code, Knock On oraz Quick Note. Niektórym poszczególne funkcje wręcz zmieniły życie, ale fakt, faktem wybudzanie ekranu podwójnym kliknięciem czy też jednym z 86000 możliwych kodów są przydatnymi rozwiązaniami ułatwiającymi pracę z urządzeniem mobilnym. To jednak nie jedyny film, który zaprezentowało LG – drugi dotyczy aparatu i przyjrzyjmy się mu:

Tym razem wyróżniono szerokokątne obiektywy, zaawansowane ustawienia manualne oraz oczywiście jakość. W tym wypadku również ciężko się nie zgodzić, gdyż Koreańczycy zawsze uznawani są za czołówkę w kategorii aparatów w smartfonach.

Akcja marketingowa stosunkowo oryginalna. LG chce pokazać się od strony użytkowników, którzy teoretycznie lepiej są odbierani przez potencjalnych konsumentów niż sztuczne notki prasowe przedstawione przez wysoko postawionych pracowników firmy. Oczywiście możemy się domyślać czy to wszystko nie jest ustawione? Z pewnością tak jest, ale patrząc na wyróżnione elementy to ciężko się nie zgodzić. Mimo wszystko te filmy – i kolejne, które zapewne niedługo zostaną opublikowane – mają za zadanie pokazać konkretne cechy, które z pewnością zostaną uwypuklone podczas premiery G6.






Przewiń stronę, by przeczytać kolejny wpis
x