By uniknąć reklam na YouTube wystarczy wykupić usługę Red. Jednak nie każdy w pełni to wykorzysta, a półminutowe reklamówki przed filmem w końcu nie kosztują nas nic więcej niż tylko odrobinę czasu. Wkrótce jednak ich nie będzie. Serwis zmienia politykę.

Od 2018 roku na YouTubie nie zobaczymy już 30-sekundowych reklam, których nie da się pominąć. Zamiast nich pojawią się nowe formaty, które mają być korzystne zarówno dla twórców, jak i reklamodawców. Skąd te zmiany? Serwis chce skupić się na dostarczaniu lepszych rozwiązań reklamowych. Zdaje sobie sprawę z tego, że użytkownicy nie lubią oglądać dodatkowych treści, które w większości przypadku ich nie interesują.

Możemy się zatem spodziewać po prostu nieco krótszych reklamówek. Być może YouTube postawi na kilkusekundowe treści, które mogą nie zadowolić klientów, lecz dla oglądających będzie to dobry krok. Taka decyzja może również pociągnąć za sobą napływ nowych użytkowników. A to wszystko przełoży się na wyświetlenia.

źródło: Engadget

Google News
Obserwuj ANDROID.COM.PL w Google News i bądź zawsze na bieżąco!
Obserwuj

Kamil Lewicki

Pasjonat dobrej kuchni i technologiczny geek. Mówi, że grywa w squasha, choć to raczej squash pogrywa z nim. Niegdyś zapalony fan ROMów i kerneli. Niezmiennie esteta.