Stephen Sneeden zajmujący się marketingiem Sony w wywiadzie dla CNet zdradził, że koncern jest już gotowy by być producentem smartfonów klasy „premium”, co można rozumieć jako odejście od produkcji smartfonów budżetowych i skupienie się tylko na telefonach high-endowych.

Nie przegap
Bsafer.pl – chroń i kontroluj swoje dane osobowe, zanim będzie za późno
bsafer.pl
Ochrona danych osobowych to poniekąd problem, który jeszcze nie pojawił się w świadomości zbyt wielu osób. Głośno zrobiło się o nim dopiero w momencie, gdy Unia Europejska wprowadziła RODO (Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych). Jednak głośno było tylko dlatego, że trzeba było się dostosować i miało to wydźwięk nie tak pozytywny, jak oczekiwaliby tego sami […]

W wywiadzie użył on nawet sformułowania „sonyness”, które miałoby oznaczać zaawansowaną technologię, świetny design i wysoką jakość materiałów użytych przy produkcji urządzeń. Oczywiście termin ten też można powiązać z wysoką ceną.

Ciekawe czy uda się zrealizować te plany Sony (dla przypomnienia podobną deklarację złożył HTC, ale nic z tego nie wyszło). Czyżby szykował się nam pierwszy Apple wśród Androidów (biorąc pod uwagę tylko produkcję drogich modeli)?

Źródło: Cnet.com

Cezary Zapała

W redakcji pracowałem od stycznia 2012 do maja 2013 roku. Wcześniej zaś pisałem do e-zinu ActionMag Komputery. Aktualnie jestem właścicielem agencji kreatywnej Media Machine. Wolny czas, którego niestety mam coraz mniej poświęcam na zgłębianie informacji z takich dziedzin jak prawo, webmastering, trendy w Sieci, marketing oraz inwestycje budowlane.