Prezes HTC patrzy optymistycznie w przyszłość i planuje silniejszy marketing

1 minuta czytania
Komentarze

Nie jest tajemnicą, że rok 2012 nie należał do najbardziej udanych dla HTC. Firma ta, mimo wypuszczenia na rynek kilku bardzo interesujących smartfonów, nie osiągnęła większego sukcesu, a dopiero w ostatnich miesiącach minionego roku zaczęła powstrzymywać postępujące spadki w wynikach sprzedaży. Prezes HTC, Peter Chou, w opublikowanym dziś wywiadzie przyznał, że winę za tak słabe rezultaty w dużej mierze ponosi mizerny marketing i zapowiedział, że w 2013 roku ten błąd nie zostanie powtórzony. Chou przyznał, że strategia konkurencyjnych firm, polegająca na agresywnym reklamowaniu swoich produktów przyniosła sukces i pozwoliła na umocnienie się na rynku. Prezes HTC patrzy w przyszłość optymistycznie i wierzy, że oferta smartfonów, która szykowana jest na nadchodzące miesiące, będzie znacznie ciekawsza od propozycji rynkowych rywali i pomoże przyciągnąć nowych klientów.   źródło: theverge.com

Motyw