Prezes HTC patrzy optymistycznie w przyszłość i planuje silniejszy marketing

Piotr Andrzejewski Piotr Andrzejewski Newsy

Nie jest tajemnicą, że rok 2012 nie należał do najbardziej udanych dla HTC. Firma ta, mimo wypuszczenia na rynek kilku bardzo interesujących smartfonów, nie osiągnęła większego sukcesu, a dopiero w ostatnich miesiącach minionego roku zaczęła powstrzymywać postępujące spadki w wynikach sprzedaży. Prezes HTC, Peter Chou, w opublikowanym dziś wywiadzie przyznał, że winę za tak słabe rezultaty w dużej mierze ponosi mizerny marketing i zapowiedział, że w 2013 roku ten błąd nie zostanie powtórzony. Chou przyznał, że strategia konkurencyjnych firm, polegająca na agresywnym reklamowaniu swoich produktów przyniosła sukces i pozwoliła na umocnienie się na rynku. Prezes HTC patrzy w przyszłość optymistycznie i wierzy, że oferta smartfonów, która szykowana jest na nadchodzące miesiące, będzie znacznie ciekawsza od propozycji rynkowych rywali i pomoże przyciągnąć nowych klientów.   źródło: theverge.com

Sprawdź najlepsze prezenty na Komunię

Partner poradnika:

Kup prezent na Komunię z apką PAYBACK i zgarnij punkty
Impression Tag
Sprawdź najnowsze wpisy