To już przesada – na Facebooku mają się pojawić reklamy podczas oglądania wideo!

1 minuta czytania
Komentarze
facebook-ads

 
Facebook to jeden z najpopularniejszych portali społecznościowych. Jego użytkownicy mają dostęp do strony również poprzez aplikację mobilną. Ta jednak nie ma łatwego życia. Wielu korzystających skarży się na jej lagi i prądożerność. O tej ostatniej przypadłości pisał Łukasz TUTAJ.
 
Jak by tego było mało, to prawdopodobnie nadchodzi nowość i to taka, z której raczej nie będziemy zadowoleni. Według dzisiejszych informacji Facebook planuje wprowadzić reklamy, które będą wyświetlane po dwudziestej sekundzie trwania wideo. Jednak mają się one pojawiać jedynie na filmach dłuższych niż półtorej minuty.
 
Pomysł wprowadzenia takiego rozwiązania jest chyba oczywisty. Miliardy klipów są wyświetlane na Facebooku, a firma nie czerpie z tego ani grosza. Dzięki wprowadzeniu reklam, przychody giganta znacznie wzrosną, ponieważ ma on otrzymywać 55% udziałów z każdej z nich podobnie jak YouTube. Warto przypomnieć, że sam wiceprezes Facebooka przyznał w zeszłym roku, że „w następnych miesiącach będziemy rozszerzać reklamy do przekazów na żywo, a na początku 2017 roku mamy nadzieję, że uda nam się podzielić informacjami dotyczącymi zastosowania tego rozwiązania w normalnych filmach”.
 
źródło: phonearnea

Motyw