lg-g6_concept-techconfigurations3

 
LG to firma, która chciała przykuć uwagę fanów urządzeń mobilnych w tym roku modelem G5. Z pewnością jej się to udało za sprawą dodatkowych modułów do telefonu, które z użytecznością nie wiele miały wspólnego. Podobnego zdania są najwyraźniej klienci, którzy raczej omijają flagowca firmy. Według ostatnich przecieków w LG G6 nie zobaczymy już jego „Friends”, czyli dodatków oraz modularnych akcesoriów jakie widzieliśmy obok modelu G5. Oczywiście wynika to z faktu, że ludzie nie chcą kupować bezużytecznych dodatków, a wolą posiadać wszystkie „killer features” od razu w jednej bryle urządzenia (podobnie zresztą jak ja). Oznacza to, że LG G6 ma mieć „integralną strukturę” zamiast modularnej.
 
W związku z powyższymi plotkami, analitycy optymistycznie patrzą na możliwości sprzedażowe nadchodzącego flagowca od Koreańczyków na rynku. Zauważają oni zmianę strategii firmy już w momencie wydania modelu V20. Inwestorzy oczekują, że LG G6 trafi do ponad 5 mln klientów w 2017 roku. Warto dodać, że dział mobilny firmy nie radzi sobie zbyt dobrze, ponieważ zanotował w 3Q 2016 stratę w wysokości $390 milionów.
 
Trzymam kciuki za producenta, który mam wrażenie, że od dwóch lat błądzi i nie potrafi wbić się w gusta klientów, mimo iż się stara. Moduły jakie zaproponowała spółka były słabym pomysłem, ale wierzę, że LG G6 pozytywnie mnie zaskoczy.
 
źródło: androidheadlines

Google News
Obserwuj ANDROID.COM.PL w Google News i bądź zawsze na bieżąco!
Obserwuj

Adam Lulek

Doktor nauk ekonomicznych w dyscyplinie finanse, wykładowca, maniak GPW, gier strategicznych, smartfonów i nowych technologii. Sympatyk kolejnictwa i muzyki elektronicznej.