Super Mario Run nie zobaczymy póki co na Androidzie przez piractwo. Premiera na iOSa już za kilka dni

mm Adam Lulek Aplikacje 2016-12-09

super-mario-run

 
Super Mario to oprócz pokemonów jeden z najbardziej rozpoznawalnych tworów spod marki Nintendo. Na pewno niejednokrotnie na przestarzałych „konsolach” graliście w Super Mario Bros. Niestety producent tytułu do pewnego czasu nie chciał nawet słyszeć o możliwości wydania słynnego hydraulika na urządzenia mobilne. Podobnie zresztą było z pokemonami. Jednak we wrześniu sytuacja uległa zmianie.
 
Nintendo zapowiedziało wtedy, że na systemie iOS zobaczymy Super Mario Run, które zostanie wydane już 15 grudnia. Co prawda przedstawiciele firmy dali do zrozumienia, że gra trafi w końcu również na Androida, lecz nadal nie wiadomo kiedy. Teraz jednak producent tytułu, Shigeru Miyamoto wyjaśnił dlaczego.
 
Celem Nintendo jest zwalczanie piractwa w najbardziej efektywny sposób. Mimo, iż gra do ściągnięcia będzie za darmo, to jednak za jej pełną wersję zapłacimy 9,99 euro. Ponadto tytuł będzie wymagał stałego dostępu do Internetu w związku z bezpieczeństwem, które było priorytetem w wyborze pierwszego systemu, na który trafi gra. Ponadto według producenta na Androidzie istnieje większa szansa na „spiracenie” Super Mario Run, na co sobie spółka nie może pozwolić. Nintendo współpracuje z Google nad odpowiednim rozwiązaniem, aby wypuścić grę na system z zielonym robotem, kiedy to się stanie? Niestety wciąż nie wiadomo.
 
źródło: androidheadlines






Przewiń stronę, by przeczytać kolejny wpis
x