Mimo afery z Notem 7, klienci Samsunga są lojalni wobec marki, tak jak użytkownicy iPhone’ów wobec Apple

1 minuta czytania
Komentarze
note7-83742398478263

 
Afera z zapalającymi się Note’ami 7 bardzo negatywnie odbiła się na wizerunku Samsunga. Pierwsze ankiety przeprowadzane po tej wtopie wskazywały, że 40% klientów posiadających smartfon firmy, nie kupi nigdy więcej telefonu Koreańczyków. Gdyby te wyniki się ziściły, byłby to poważny cios dla spółki, która straciłaby dużą część rynku. Jednak wraz z czasem, użytkownicy urządzeń Samsunga chyba zapominają o tym, co się stało.
 
Według najnowszych badań przeprowadzonych między 26 października, a 9 listopada, sytuacja wygląda dużo lepiej. 91% posiadaczy smartfonów Samsunga twierdzi, że chciałoby kupić kolejny telefon producenta. Z kolei 92% respondentów twierdzi, że kupiłoby każdy produkt od Koreańczyków.
 
Wyniki te zbliżone są do rezultatów, jakie osiąga w ankietach Apple. 92% użytkowników iPhone’ów ma chęć nabyć kolejnego smartfona od firmy z Cupertino, a 89% deklaruje, że kupiłoby każde urządzenie firmy.
 
Dodam jeszcze, że według Samsunga, 85% Galaxy Note7 posiadanych przez klientów, zostało oddanych (dane na dzień 4 listopada). Większość z nich wymieniła wadliwe telefony na inny smartfon Samsunga.
 
źródło: phonearena

Motyw