facebook-messenger-reklamy-aplikacja-play-store-google

 

Reklama dźwignią handlu – to powiedzenie nigdy nie straci na znaczeniu. Szczególnie w Internecie, gdzie jest to główny sposób zarobku. Doskonale wie o tym Facebook, który chce w możliwie jak najlepszy sposób wykorzystać swoją bazę użytkowników do tworzenia personalizowanych materiałów promocyjnych.

 

Najpopularniejszy portal społecznościowy oficjalnie ogłosił, że chce rozszerzyć interakcję pomiędzy różnymi firmami, a użytkownikami. Oferując reklamy dedykowane konkretnym osobom, w odpowiednim kontekście chce zarówno zachęcić do kupowania „personalizowanych” miejsc na portalu jak i dać odpowiedź użytkownikom na nurtujące ich pytania. To tak w dużym skrócie. Teraz jak to będzie wyglądało. Pojawią się reklamy w Messengerze – w głównej aplikacji z pewnością od dłuższego czasu je widzicie – ale Facebook uspokaja, że nie będą one pojawiać się lawinowo. Widoczne w formie kolejnej konwersacji zostaną udostępniane tylko osobom, które są powiązane z reklamowaną firmą. Czy to uspokaja? Nie do końca, gdyż na takich samych zasadach działają materiały promocyjne na samym portalu.

 

Można się spodziewać, że z czasem również i w Messenger Day ujrzymy reklamy tak jak ma to miejsce na Snapie. Tym samym przeciwnicy takich rozwiązań ewidentnie powinni zadowolić się starszymi wydaniami aplikacji, ale to również nie gwarantuje, że nie pojawią się reklamy generowane w konwersacjach.

 

 

źródło: Phandroid

Google News
Obserwuj ANDROID.COM.PL w Google News i bądź zawsze na bieżąco!
Obserwuj

Łukasz Pająk

Wieczny student informatyki, ale już magister inżynier, niedoszły żołnierz, pasjonat mobilnych technologii, motoryzacji i broni, jeden z nielicznych fanów polskiej koszykówki.