Kanadyjska kancelaria składa pozew zbiorowy przeciwko Samsungowi

1 minuta czytania
Komentarze
note7_samsung-fire-hed-2016

Cała akcja związana z Samsungami Galaxy Note7 powoli dobiega końca. Samsung ostatnio wydał w wielu krajach aktualizację ograniczającą ładowanie Note’a 7 do 60%, aby jeszcze bardziej zachęcić ludzi do wymian felernych egzemplarzy. Ponadto firma opublikowała ostatnio przeprosiny w formie swego rodzaju listu do klientów publikowanego w wielu gazetach. Wiele osób twierdzi, że działania Samsunga były jak najbardziej w porządku.

Jednak okazuje się, że nie wszyscy uważają, że firma ta odpowiednio potraktowała każdego kupującego Note7. Pewna kancelaria prawna złożyła właśnie pozew zbiorowy w imieniu mieszkańców Kanady przeciwko kanadyjskiemu oraz amerykańskiemu oddziałowi Samsunga. Twierdzi ona, że Samsung zaniedbał swoich klientów oraz domaga się, aby pozwany przyznał, że jego działania były fałszywe i wprowadzające w błąd oraz naruszały ustawy o ochronie konsumentów i konkurencji.

Zobacz też: Już wkrótce poznamy wodoszczelnego LG V20 S? Urządzenie będzie miało mniejszy wyświetlacz niż oryginalny V20

Osoby, które zostały powodami to pewna para – Hannah Shaheen i Daniel Fuller. W trakcie powrotu z miesiąca miodowego zostali oni poinformowani przez port lotniczy, że nie mogą wnieść na pokład swoich Galaxy Note7. W rezultacie zostali oni zmuszeni do zniszczenia i utraty smartfonów, a także zawartych w nich danych (m.in. zdjęć), aby w ogóle móc wrócić do domu. Podobno południowokoreańskie przedsiębiorstwo nie zrekompensowało im w żaden sposób poniesionych strat – nie dostali odszkodowania ani urządzenia zastępczego.

Źródło: CTVNews

Motyw