netflix-android-samsung

 

Spotify, Deezer, przeróżne usługi Google’a, Netflix i można tak wymieniać w nieskończoność. Kupowanie subskrypcji to obecnie jedna z najpopularniejszych form chociażby słuchania muzyki. W Polsce być może wolimy zapłacić raz, ale portale takie jak Twitch czy też HitBox pokazują, że nie są to obce dla nas rzeczy.

 

Mimo wszystko sklep Play był pod tym względem poniekąd ograniczony. Deweloperzy oferujący swoje usługi w formie subskrypcji jeszcze do niedawna nie mogli tworzyć żadnych promocji. Musieli ustawiać stałe ceny dla wszystkich tak, aby się to dla nich opłacało. Jednak trudno nie odnieść wrażenia, że to promocje zachęcają potencjalnych użytkowników do zakupu danego produktu. Teraz i w sklepie Play są one dostępne. Google postanowiło umożliwić deweloperom ustawienie tzw. ceny wprowadzającej. Sprowadza się to do tego, że dana kwota subskrypcji będzie obowiązywać jedynie przez pewien okres, aby później wrócić do tradycyjnej. Użytkownik będzie miał wtedy do wyboru czy chce dalej płacić czy też zrezygnować z usług.

 

Oczywiście Amerykanie zapewne będą w jakiś sposób z poziomu sklepu Play informować potencjalnych konsumentów, że dana cena nie obowiązuje non stop i z czasem zostanie podniesiona.

 

 

źródło: Android-developer

Google News
Obserwuj ANDROID.COM.PL w Google News i bądź zawsze na bieżąco!
Obserwuj

Łukasz Pająk

Wieczny student informatyki, ale już magister inżynier, niedoszły żołnierz, pasjonat mobilnych technologii, motoryzacji i broni, jeden z nielicznych fanów polskiej koszykówki.