„Hello, Moto” i od razu przypominają się czasy starych reklam wolnej od innych właścicieli Motoroli. Teraz poniekąd wracają i to od razu z dosadnym przesłaniem. Zauważyliście jakiekolwiek zmiany w rozwoju smartfonów od 2007 roku? Amerykanie będący teraz własnością Lenovo ewidentnie nie zauważyli i przerywają zmowę milczenia na ten temat.
Jakby nie patrzeć to reklama, którą zaraz Wam przedstawię uderza również we wszystkie inteligentne telefony komórkowe od Lenovo i Motoroli sprzed Moto Z. Teraz do rzeczy. Obejrzyjcie materiał promocyjny flagowego smartfonu firmy potrafiącego zmieniać swoje możliwości za sprawą dedykowanych modułów MotoMods:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=VH318gs2iOY[/youtube]
Co się zmieniło od 2007 roku? Nieco lepsze aparaty, dodano kolor różowego złota, a także usunięto gniazdo słuchawkowe. Jakby nie patrzeć to może się wydawać, że wszystkie te argumenty, razem z wyborem roku są nieprzypadkowe i uderzają w Apple. Jednak czy pamiętacie, że Moto Z dużo przed iPhonem 7 straciło gniazdo słuchawkowego? Coś tu ewidentnie nie gra.
Mimo wszystko pojawia się sławne „Hello, Moto” i możliwości MotoMods, które samo w sobie jest ewidentnie lepszym rozwiązaniem niż konkurencyjni „Przyjaciele” od LG. Jednak czy zgadzacie się z reklamą Moto Z?
źródło: Phone Arena