78517840802d4df3b474b21ec4765e56

Jakimi innymi słowami można nazwać sytuację jaka zachodzi między klientami firmy HTC a support’em, jak nie właśnie zamieszaniem czy chaosem? Po wrzawie i wyjaśnieniach wynikających z niedomówień, nastał czas refleksji. W międzyczasie użytkownicy naszego forum (i nie tylko) wysłali zapytania do HTC w kwestii kontrowersyjnego update’u HTC Hero do wersji 2.1. Większość z nich dostała tę samą wiadomość:

„Szanowny Panie *****, Dziękujemy za kontakt z htc odnośnie nowego
systemu operacyjnego dla HTC Hero. W nawiązaniu do zapytania wersja
Android 2.1 jest nadal w testach oraz w przygotowaniach. Kiedy
oprogramowanie będzie gotowe otrzyma Pan update bezpośrednio na telefon
bez potrzeby instalacji w komputerze. trudn nam dokąłdnie podac datę
lecz powinno to nastąpic w czerwcu bądź w lipcu. Mamy nadzieję, iż
odpowiedzieliśmy na pytanie. Jeśli w przyszłości wystapią jakiekolwiek
problemy z telefonem HTC prosimy o kontakt z nami. Z poważaniem, Edyta,
HTC”

Tak, wszyscy dostali wiadomość kopiuj/wklej od Edyty z HTC. Pogrubioną czcionką zaznaczyłem rzeczy, które od początku budziły we mnie duże wątpliwości. Skoro przygotowało się jedną wiadmość dla niemalże wszystkich pytających o tę samą sprawę to przecież można było ją napisać raz a porządnie. Gdzieniegdzie brak polskich „ogonków”, raz p. Edyta pisze „htc”, a raz „HTC” a w pewnym momencie posługuje się potocznym żargonem. Czy tak wygląda profesjonalna praca support’u tak dużej firmy jaką jest HTC? Jako korektor portalu nie mam tu na celu wytykania wad w pisowni, są przecież widoczne gołym okiem. Chciałbym zwrócić uwagę na kwestionowaną ostatatnio wiarygodność informacji pochodzących przecież bezpośrednio od HTC.

Użytkownik Igor Chudy w odpowiedzi na zamieszczonego na tablicy HTC Polska na facebook’u przytoczonego tu przez mnie e-maila i zwrócenie uwagi na kolejne przesunięcie wydania update’u dla Hero (czerwiec/lipiec) otrzymał wczoraj taką oto odpowiedź:

 

HTC Polska:

Informacji niepewnych pochodzących „podobno” z naszego supportu nie komentujemy.Update do HTC Hero jest planowany na czerwiec i nic się nie zmieniło w tej kwestii.”

 

Również chciałbym to pozostawić bez komentarza.

W moim poprzednim news’ie dot. Eclair dla HTC Hero przytoczyłem wypowiedź HTC Polska. Gwoli przypomnienia:

 

„Absolutnie nie potwierdzamy tej informacji.Aktualizacja do Hero pojawi się w czerwcu, tak jak informowaliśmy wcześniej. Spróbujemy skontaktować się z autorem tegoż newsa i dowiedzieć się kto i kiedy udzielił mu dokładnie takiej dezinformującej informacji.”


Chodziło oczywiście o informację jaką otrzymał Karol Berger od konsultanta HTC jakoby HTC zrezygnowało z update’u Bohatera do wersji 2.1. Na szczęście nie trzeba było długo czekać na wyjaśnienie tej sprawy:

 

HTC Polska:

„Skontaktowaliśmy się i wyjaśniliśmy sprawę – p.Karol został niedokładnie poinformowany przez konsultanta (zwróciliśmy na to uwagę – dziękujemy Wam za czujność).
Update Hero jest planowany na czerwiec i nic się w tej kwestii nie zmieniło.”


Jak więc czytamy na update pozostaje zwyczajnie, cierpliwie poczekać. Nasuwa się jednak pytanie, co się dzieje z supportem polskiego oddziału HTC?

 

źródło: Facebook’owy profil HTC Polska

Google News
Obserwuj ANDROID.COM.PL w Google News i bądź zawsze na bieżąco!
Obserwuj

Bartosz Dul

Lubię Androida, mobilne technologie, dobre gry i rower. Nie pochłaniam kawy, ponoć mało śpię.