Firma Samsung utrzymuje, że otrzymała już 26 fałszywych zgłoszeń dotyczących Galaxy Note7

Eliasz Szykowny Newsy 2016-09-22

note7-92834027

Firma Samsung ogłosiła, że otrzymała już 26 fałszywych zgłoszeń, w co najmniej 15 krajach od konsumentów na całym świecie, którzy twierdzili, że ich Galaxy Note’y 7 zawierające wadliwe baterie stanęły w płomieniach.

Okazało się, że spośród wszystkich incydentów, Samsung nie znalazł żadnych defektów pośród 12 przypadków. Jeśli chodzi o kolejne 7 zdarzeń, rzekomi poszkodowani nie odbierali telefonów ani maili wysyłanych przez południowokoreańską firmę, natomiast następne 7 konsumentów anulowało zgłoszenia. Większość incydentów miała miejsce na terenie Stanów Zjednoczonych (9 przypadków). Pozostałe zdarzyły się w Korei Południowej (3), Francji (2), Wielkiej Brytanii (1), Kanadzie (1), Singapurze (1), na Filipinach (1), w Wietnamie (1), Turcji (1), Chorwacji (1), Rumunii (1), Iraku (1), Libanie (1), ZEA (1) oraz Czechach (1).

Jednym z najbardziej znanych rzekomych raportów jest choćby eksplozja samochodu Jeep Grand Cherokee, którego właściciel utrzymywał, że Samsung Galaxy Note7 był przyczyną pożaru. Jednak lokalna straż pożarna ani nikt inny nie był w stanie potwierdzić, że naprawdę tak było.

W Polsce natomiast procesy wymian przebiegają raczej sprawnie. Nie odnotowano jakichkolwiek eksplozji. Samsung oczywiście bardzo poważnie podchodzi do bezpieczeństwa użytkowników i nadal trwa akcja zwrotów na całym świecie.

TUTAJ znajdziecie oficjalne informacje na temat wymian Galaxy Note7 w Polsce

Źródło: ZDNet



  • assault

    jakbym miał note7 to wziąłbym kasę, a nie czekał na nowy telefon

  • Sloma86

    Śmieszny jest komentarz w artykule iż wymiany w polsce przebiegają sprawnie.
    Miały się zacząć 19 września i dopiero dziś pierwsze osoby odebrały nowe telefony, ja swój wysłałem 12 września i dziś nie dostałem żadnej nowej informacji nt. wysyłki nowego egzemplarza.
    Samsung leci sobie w kulki, w usa jakoś mieli 500tys. sztuk na wymianę już we wtorek mimo iż miała się zacząć tam w środę, a u nas miała się zacząć w poniedziałek i dopiero w czwartek coś powoli bardzo zaczęło się ruszać.
    Wspaniała jakość obsługi klienta, nic dziwnego, w końcu te telefony to jedne z tańszych urządzeń i samsung nie musi dbać o klientów.

  • Piotr Paweł Brandos

    ZNAJOMY WYMIENIL I DOSTAŁ INFORMACJE O PAŹDZIERNIKU

  • nortmas

    A czy SAMSUNG informuje kiedy w Polsce tak naprawdę zacznie wydawać telefony w ramach wymiany??
    Ja oddałem swój telefon 05.09.2016 jakieś trzy godziny po telefonie ze sklepu z informacją o wymianie więc jestem jedną z pierwszych osób jakie się zgłosiły a do tej pory nie mam żadnej informacji z serwisu o odbiorze urządzenia.

    • Router

      niestety zapewne jeszcze poczekasz.

    • Flynn

      Poczekasz, w końcu żyjemy w kraju 3-go świata (wielu ludzi twierdzi że zakrawamy na 4-ty świat), pedały z USA dostaną pierwsi…