Profesjonalne zachowanie Samsunga także w Polsce dotyczące Note’a 7

3 minuty czytania
Komentarze
Note7

 
Od jakiegoś czasu Samsung zachęca użytkowników Note’a 7 do wymiany wadliwych urządzeń. Nie wszyscy są jednak do tego skorzy. Z tego względu na świecie notuje się prawie codziennie kolejne incydenty związane z zapalającymi się bateriami. Także w Polsce, producent wysyła oficjalne komunikaty do użytkowników smartfonów. Zresztą przeczytajcie najnowsze oświadczenie Samsunga opublikowane dzisiaj. Dowiecie się między innymi jak wygląda proces wymiany flagowców.
 
„Na początku tego miesiąca firma Samsung podjęła środki ostrożności w celu wstrzymania sprzedaży Note7 i wprowadziła dedykowany Program Wymiany Note7http://www.samsung.com/pl/home/, który ma służyć wymianie wszystkich urządzeń. Chociaż zgłoszono niewielką liczbę incydentów, Samsung stawia bezpieczeństwo klienta na pierwszym miejscu i stara się podjąć wszelkie działania, które na tę chwilę zapewnią naszym klientom najlepsze możliwe wsparcie.
 
Dlatego też pragniemy przekazać aktualne informacje na temat kroków podjętych w celu minimalizacji ryzyka zagrażającego bezpieczeństwu naszych klientów oraz ograniczenia wszelkich niedogodności z tego powodu.
 

  • Przesłaliśmy bezpośrednie komunikaty do wszystkich urządzeń Note7, które zostały aktywowane w Europie, prosząc klientów o wyłączenie zasilania w ich urządzeniach i zwrócenie urządzeń do punktu zakupu w dogodnym dla nich terminie.
  • Jesteśmy w stałym kontakcie z naszymi klientami, którzy zakupili Note7 i w pełni informujemy ich o rozwoju sytuacji. Obejmuje to czytelne informacje na stronach europejskich Samsung.com, maile bezpośrednie do naszych klientów, a także bieżące informacje na odpowiednich kanałach naszych mediów społecznościowych.
  • Współpracujemy ściśle z naszymi partnerami w celu zapewnienia, że wszyscy klienci, którzy nabyli Note7, mogą sukcesywnie wymieniać swoje urządzenia na nowe począwszy od poniedziałku 19 września.
  • Jesteśmy w stałej współpracy z odpowiednimi organami regulacyjnymi i instytucjami w całej Europie, aby zapewnić, że wszyscy zainteresowani będą informowani o naszych planach i rozwoju sytuacji.
  • Dokładamy wszelkich wysiłków we współpracy z naszymi partnerami-dostawcami, aby zapewnić najwyższej jakości produkcję.
  • Dzięki przeprowadzeniu dokładnej kontroli mamy już pewność, że problem z baterią został całkowicie rozwiązany w Note7.

 
Olaf Krynicki rzecznik Samsung w Polsce komentuje: Naszym najwyższym priorytetem jest bezpieczeństwo naszych klientów. Dlatego prosimy wszystkich nabywców Note7, aby wyłączyli zasilanie w swoich urządzeniach i zwrócili je do punktu zakupu w dogodnym dla nich terminie. Organizujemy wymianę urządzeń w ramach Programu Wymiany Note7, która wystartuje od poniedziałku 19 września. Bardzo dziękujemy naszym klientom za zrozumienie i cierpliwość. W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości zachęcamy wszystkich do kontaktu z nami pod numerem0 801-672-678 bądź +48 22-607-93-33 lub do odwiedzenia strony http://www.samsung.com/pl/home/ na której zamieszczamy najświeższe informacje”.
 
źródło: samsungmedia

Motyw