Google postanowił dołączyć do Microsoftu, Apple oraz RIM i umożliwia już firmom, instytucjom i organizacjom możliwość publikowania w sklepie Play oprogramowania, które będzie dostępne tylko dla ograniczonej grupy osób (chodzi tu głównie o pracowników i kontrahentów). Działać to będzie na podobnej zasadzie jak w przypadku YouTube’a. Osoby, które nie chcą, aby określone pliki były publiczne, będą mogły utworzyć Prywatne Kanały. Dostęp do listy aplikacji będzie możliwy po zalogowaniu się na firmowego maila. Koszt założenia takiego konta to 25 dolarów.

Szkoda, że użytkownicy prywatni nie będą mogli skorzystać z podobnej funkcji, ale dobrze, że Google nie zaniedbuje firm, które mogą od teraz chętniej patrzeć w kierunku smartfonów z Androidem.

Źródło 
Google News
Obserwuj ANDROID.COM.PL w Google News i bądź zawsze na bieżąco!
Obserwuj

Cezary Zapała

W redakcji pracowałem od stycznia 2012 do maja 2013 roku. Wcześniej zaś pisałem do e-zinu ActionMag Komputery. Aktualnie jestem właścicielem agencji kreatywnej Media Machine. Wolny czas, którego niestety mam coraz mniej poświęcam na zgłębianie informacji z takich dziedzin jak prawo, webmastering, trendy w Sieci, marketing oraz inwestycje budowlane.