Oficjalne oświadczenie Samsunga w sprawie Galaxy Note7 – skontaktuj się z serwisem!

1 minuta czytania
Komentarze
samsung galaxy note7 note 7 grafika prasowa

Po kilku ujawnionych w Internecie przypadkach samozapłonu Samsunga Galaxy Note7, firma przyjrzała się sprawie i tak jak ostatnio informowaliśmy Was o utrudnieniach w dostępności poszczególnych dostaw, tak teraz możemy przedstawić Wam oficjalne oświadczenie firmy w tej sprawie, które dotyczy także polskich konsumentów.

Samsung przedstawił komunikat prasowy, z którego możemy wyczytać, że odnotowano globalnie 35 egzemplarzy z wadliwymi akumulatorami. Jeśli jesteście użytkownikiem Galaxy Note’a7 to z pewnością powinniście przeczytać następujący fragment:

„Klientów, którzy zakupili Note 7 w Polsce prosimy o kontakt z autoryzowanym serwisem telefonów Samsung, (pełen wykaz serwisów znajduje się na stronie www.samsung.pl) bądź kontakt z infolinią pod numerem telefonu 0.801.672.678 bądź +48 22 607 93 33. Urządzenia zostaną poddane gruntownej weryfikacji i zwrócone ze sprawdzoną baterią bądź klient otrzyma nowy egzemplarz w przypadku zidentyfikowania wady. Cały proces może zająć do kilku tygodni.”

Cieszymy się, że Koreańczycy stosunkowo szybko rozwiązali problem z Galaxy Note7, o czym informowałem Was wczoraj, a jeszcze bardziej cieszy fakt, że także Polacy mają szansę na sprawdzenie swoich urządzeń. My dołączamy się do prośby Samsunga, gdyż zignorowanie sprawy może nieść ze sobą narażenie własnego życia czy też nawet śmierć.

źródło: Samsung

Motyw