Wybuchający telefon od Xiaomi w Polsce – pozytywne zakończenie

Eliasz Szykowny Newsy 2016-08-16

xiaomi miui android 12762

Jakiś czas temu pisaliśmy o pewnym użytkowniku portalu Wykop.pl, którego smartfon uległ eksplozji w jego własnym łóżku. Sytuacja ta mogła skończyć się tragicznie, jednak szczęśliwie nikomu nic się nie stało. Ucierpiała jedynie pościel i mebel tego człowieka. Po dwóch tygodniach od zdarzenia w internecie pojawił się nowy wpis tej samej osoby. Mężczyzna opisuje, jak cała sprawa się skończyła oraz chwali firmę Xiaomi za bardzo dobre podejście do zaistniałego problemu.

„Udało mi się skontaktować bezpośrednio z ludźmi z Xiaomi, którzy pokazali znakomite podejście do sprawy. Bardzo poważnie potraktowali temat! Mi4c został odesłany do fabryki w Singapuru, a ja dostałem nowy telefon wraz z kamerką i kijkiem. Telefon będzie poddany ekspertyzie a wyniki mają mi zostać przekazane.”

Internauta ocenia postawę Xiaomi bardzo pozytywnie, natomiast negatywnie opiniuje stosunek sklepu internetowego, w którym nabył produkt. Zapowiada również, że nie zamierza już korzystać z „tego typu” zakupów. Gwoli przypomnienia, telefon został zakupiony na AliExpress.com u pewnego „sprawdzonego” sprzedawcy. Ogólnie jednak mężczyzna podsumowuje całą sprawę w pozytywny sposób oraz, koniec końców, dziękuje chińskiej firmę za profesjonalne podejście do nieprzyjemnego zdarzenia.

Według mnie najbardziej pozytywne jest w tym wszystkim to, że użytkownik nie ucierpiał przez eksplozję. Miał wielkie szczęście i miejmy nadzieję, że takie samo szczęście będą miały inne osoby, których smartfony takiej czy innej firmy kiedykolwiek ulegną jakiemuś wybuchowi.

źródło: Wykop.pl



  • mico11

    A kanapa ?

  • cincin27

    Co ciekawe odesłał Mi4c a dostał Mi5, kamerkę i kijek. Szacun za podejście do klienta.

  • Dawid Nowicki

    Pewnie technos online ^^

    • cukru

      A technos jest na aliexpress? Jak chcesz robić złą renomę sklepowi to rób to w odpowiednim miejscu.

      • Dawid Nowicki

        A Pan jest z administracji Alli? 😀

        • cukru

          Pan nie jest.

          • Dawid Nowicki

            I dobrze 🙂

            Sarkazm m8

          • cukru

            Ok.

  • Zibski

    Brawa dla Xiaomi. To się nazywa szacunek do klienta 🙂

  • Tomasz Nowak

    Jak się chińska firma nie wypina na klienta to może warto się przerzucić na ich telefony.
    Miałem Samsunga który się popsuł. Serwis zaczął robić ze mnie debila ale nie popuściłem. Telefon był 8 razy w serwisie z niesprawnym akcelerometrem.

    • Grzegorz93

      Tylko lepiej z sprawdzonych źródeł kupować. Np. Ibuygou.

  • #Pukémon_Hater_The_Official

    No i to się chwalu

  • Mam nadzieję, że udostępni wyniki ekspertyzy po tym jak je otrzyma. Dobrze by było wiedzieć co się stało.

  • Mlody

    Hmmmm, moze by tesciowej takiego xiaomi kupic niby tani a ile moze zdzialac ;>

    • Dawid Nowicki

      Oj co prawda to prawda 😉

  • Blest

    Bardzo profesjonalne podejście, niby brak gwarancji a tu proszę 🙂 jak się chce to można :).

    • Spąg

      Straty wizerunkowe dla firmy i tak byłyby znacznie większe niż nowy telefon. Nawet z kijkiem 😉

  • Sebachuck15v2

    Ja bym jeszcze żądał pościeli z ich logiem :D.

  • stark2991

    Xiaomi nie miało wyjścia – ostatnio mieli kilka pechowych przypadków, musieli ocieplić wizerunek 🙂

    • Misiek

      Dostrzegasz tę klawiaturę tam na zdjęciu? 😛