HTC zatrudni nowego szefa marketingu. Pomoże wrócić do gry?

1 minuta czytania
Komentarze

Ostatni rok nie należał do najbardziej udanych dla HTC. Osiągane przez tajwańskiego producenta wyniki finansowe były jednymi z najniższych od lat, a firma stara się zrobić wszystko, by powrócić do dawnej kondycji. Pierwszym krokiem podjętym przez HTC było zmniejszenie ilości produkowanych urządzeń i skupienie się na kilku najważniejszych modelach. Owocem tych działań była seria One, która mimo otrzymywania bardzo pozytywnych recenzji  nie osiągnęła znaczącego sukcesu na rynku. Rozwiązania tego problemu postanowiono poszukać w innym miejscu. W ostatnich dniach HTC poinformowało, że od początku przyszłego roku szeregi firmy zasili nowy szef marketingu, który ma sprawić, by marka stała się bardziej rozpoznawalna. Będzie on odpowiadał bezpośrednio przed prezesem HTC, Peterem Chou, a oprócz tej zmiany tajwański producent szykuje też akcję o kryptonimie „Marketing 2.0”, mającą poprawić statystyki sprzedaży jego smartfonów.  

Motyw