Cechą charakterystyczną OnePlus od początku istnienia były zaproszenia. Stopniowo, po wprowadzaniu kolejnych urządzeń, wcześniejsze smartfony stawały się dostępne dla wszystkich, bez konieczności zdobycia odpowiedniego kodu. Dzisiaj Chińczycy oficjalnie rezygnują z tej formy wyboru szczęśliwców.
Jak to OnePlus ujęło w informacji prasowej, z początku małą firmę zaskoczyło zainteresowanie ich produktami toteż zaproszenia siłą rzeczy regulowały ilość dostępnych modeli. W sumie Chińczycy podają, że rozdali ponad dwa miliony kodów i one już nigdy nie wrócą. Zbliża się premiera OnePlus 3, ale to nie oznacza, że firma rezygnuje z niecodziennej formy możliwości zakupów ich urządzeń. Wcześniej poznaliśmy Loop VR, które będą mogły posłużyć do oglądania zarówno premiery nadchodzącego, flagowego modelu, ale także i do jego zakupu. Sprzedaż ruszy od razu po prezentacji, która odbędzie się 14 czerwca i drzwi wirtualnego sklepu otworzą się o 6:30 naszego czasu. Osoby, które nie zdobyły okularów wirtualnej rzeczywistości od OnePlus będą musieli wstrzymać się z zakupem przez kolejne 12 godzin.
Tym samym wciąż mamy pewną formę wyróżniania szczęśliwców. Jednak teraz nie chodzi o zdobycie zaproszenia, a okularów Loop VR. Na szczęście to ograniczenie długo nie będzie obowiązywać, ale trzeba przyznać OnePlus, że podejście do sprzedaży swoich smartfonów ma oryginalne.