nowy jork reklamy

 

Nie przegap
Bsafer.pl – chroń i kontroluj swoje dane osobowe, zanim będzie za późno
bsafer.pl
Ochrona danych osobowych to poniekąd problem, który jeszcze nie pojawił się w świadomości zbyt wielu osób. Głośno zrobiło się o nim dopiero w momencie, gdy Unia Europejska wprowadziła RODO (Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych). Jednak głośno było tylko dlatego, że trzeba było się dostosować i miało to wydźwięk nie tak pozytywny, jak oczekiwaliby tego sami […]

Adblock, a więc tak naprawdę synonim programu blokującego reklamy zna z pewnością każdy. Okazuje się, że tego typu dodatki do przeglądarek jak i same aplikacje mają także swoje plusy w stosunku do naszego portfela. Firma analityczna postanowiła sprawdzić ile kosztuje nas oglądanie reklam i wyniki są piorunujące.

 

Także do rzeczy. Platformą badawczą jest iPhone 6, ale to nie ma większego znaczenia dla testu. Do tego należy dołożyć specjalną przeglądarkę z możliwością wyłączenia reklam jak i elementów JavaScript. Tak oto uruchomiono pełnowymiarowe strony ośmiu najpopularniejszych stron publicystycznych na świecie i wyniki prezentują się następująco:

 

adblock reklamy korzysci pakiet internetowy oszczedzanie

 

Korzystając z programów blokujących reklamy jesteśmy w stanie oszczędzić od 18 do 79% pakietu internetowego. Przeliczcie to na swoją ofertę operatora, a zobaczycie, że naprawdę warto. Jednak najwięksi reklamodawcy starają się dać poszczególnym właścicielom stron internetowych narzędzia mające zredukować wyświetlanie „ciężkich” reklam. Tak oto Facebook, Google czy nawet Apple zdają sobie sprawę z tego, że „adblocki” są w użytku także z powodu wagi poszczególnych elementów promocyjnych.

 

Jednak czy Wy korzystacie z Adblocka lub innych tego typu rozwiązań? Zdawaliście sobie sprawę z tego jak dużo oszczędzacie pakietu internetowego? Czy też głównie to irytujące reklamy przekonały Was do zostawienia programów blokujących wyskakujące czy też zasłaniające całą stronę okna?

 

 

źródło: businessinsider

Łukasz Pająk

Wieczny student informatyki, ale już magister inżynier, niedoszły żołnierz, pasjonat mobilnych technologii, motoryzacji i broni, jeden z nielicznych fanów polskiej koszykówki.