Sposób Samsunga na reklamę nowych modeli

1 minuta czytania
Komentarze
samsung galaxy s7 oficjalnie premiera2

Premierom kolejnych smartfonów towarzyszą zwykle reklamy, których pełno tak w sieci jak i w telewizji. Nie inaczej jest w przypadku Samsunga, który swoją reklamę na zachodzie oparł o osobę rapera Lil Wayn’a, z pomocą którego stworzono trzy, krótkie filmiki mające pokazać to co „najlepsze” w nowym modelu: odporność na płyny i obsługę rozszerzonej rzeczywistości (VR). Cóż delikatnie mówiąc całość nie wyszła zbyt dobrze – i to delikatnie mówiąc…

https://www.youtube.com/watch?v=pdrb7pepMjY
https://www.youtube.com/watch?v=TqkODlbtPQg&feature=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?&v=l5aF23XpBwU

Okazuje się jednak, że są rynki na których Samsung potrafi wypuścić zupełnie inną reklamę – tym krajem jest, jak zapewne się domyślacie Korea Południowa. Podczas gdy reklamy z Lil Wayn’em skupiają się nie na oferowanym produkcie a na osobie rapera, reklama na rynek koreański pokazuje faktyczne możliwości nowego smartfona jak choćby świetny aparat czy ładowanie bezprzewodowe.

https://www.youtube.com/watch?v=kwSVdsg4LSY&feature=youtu.be

Choć oczywistym jest, że reklamy są dopasowywane do danego rynku to aż takie różnice w sposobie prezentacji nowego modelu mogą być zaskakujące. Który sposób reklamowania wybralibyście? Ja zdecydowanie ten na rynek południowokoreański…

Źródło:phonearena.com

Motyw