S7 Edge

 
Premiera Galaxy S7 i S7 Edge wzbudziła wiele emocji. Część fanów jest zachwycona, krytycy z kolei zarzucają firmie nudę i brak wyraźnych zmian we flagowcach. Chcąc zadowolić potencjalnych klientów, spółka w całej Europie stara się dodawać do urządzeń różnego rodzaju bonusy.
 
Przykładowo według najnowszych informacji, w Wielkiej Brytanii, firma uruchomiła program wymiany smartfonów co 12 miesięcy, oczywiście za odpowiednią zapłatą.
 
W Polsce jak wiadomo, klienci otrzymają Gear VR, gdy zamówią smartfony w przedsprzedaży. Jednak wygląda na to, że to nie koniec dobroci jakie szykuje firma. Według nieoficjalnych informacji, te osoby dostaną być może także ochronę Samsung Care. W ten pakiet ma wejść rok czasu gwarancji na ekran oraz w sumie 3 lata gwarancji na smartfon. Dodatkowo po 12 miesiącach, klienci otrzymają możliwość wymiany Galaxy S7 na model S8 z rabatem.
 
Informacje te pochodzą od pracowników kilku Samsung Brand Store w Polsce i nie są jeszcze oficjalnie potwierdzone.
 
Przypomnijmy, że przedsprzedaż flagowców okazała się rekordowa. Modele można zamówić na 60 rynkach. Co ciekawe, aż 64% osób zdecydowało się na wersję z zakrzywionym ekranem. Szacuje się, że do końca kwietnia spółka sprzeda 17,2 mln wspomnianych urządzeń.
 
źródło: własne, phonearena

Nie przegap
Bsafer.pl – chroń i kontroluj swoje dane osobowe, zanim będzie za późno
bsafer.pl
Ochrona danych osobowych to poniekąd problem, który jeszcze nie pojawił się w świadomości zbyt wielu osób. Głośno zrobiło się o nim dopiero w momencie, gdy Unia Europejska wprowadziła RODO (Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych). Jednak głośno było tylko dlatego, że trzeba było się dostosować i miało to wydźwięk nie tak pozytywny, jak oczekiwaliby tego sami […]

Adam Lulek

Doktor nauk ekonomicznych w dyscyplinie finanse, wykładowca, maniak GPW, gier strategicznych, smartfonów i nowych technologii. Sympatyk kolejnictwa i muzyki elektronicznej.