facebook-messenger

 
Messenger z pewnością należy do najbardziej popularnych komunikatorów. Pod względem liczby użytkowników bije on konkurencję taką jak WhatsApp, Snapchat czy Hangouts. Dobrym krokiem było wydzielenie osobnej aplikacji, ponieważ klienci mogą przesyłać wiadomości, bez konieczności logowania się na Facebooku. Niestety Messenger ma swoje wady, ponieważ potrafi być np. prądożerny i figurować na pierwszych pozycjach procesów, które zużywają nam akumulator. Do tego dojdzie prawdopodobnie jeszcze jeden problem.
 
Według dokumentu wysłanego przez Facebooka do największych reklamodawców, firma planuje w Messengerze wprowadzić reklamy już w drugim kwartale tego roku! Będą je otrzymywały osoby, które rozpoczną rozmowę. Spółka oczywiście póki co nie skomentowała sprawy, ale jeśli to prawda, to aplikacja będzie działała zapewne jeszcze wolniej
 
Przypomnijmy, że ostatnio pisaliśmy także o powrocie obsługi SMSów, a także możliwości posiadania kilku kont w najpopularniejszym komunikatorze.
 
źródło: techcrunch

Google News
Obserwuj ANDROID.COM.PL w Google News i bądź zawsze na bieżąco!
Obserwuj

Adam Lulek

Doktor nauk ekonomicznych w dyscyplinie finanse, wykładowca, maniak GPW, gier strategicznych, smartfonów i nowych technologii. Sympatyk kolejnictwa i muzyki elektronicznej.