Konferencja: Programmatic marketing, czyli jak się reklamować w Internecie

2 minuty czytania
Komentarze
konferencja android programmatic marketing reklama premium

Reklama w Internecie to obecnie jedna z najpopularniejszych jak nie najpopularniejsza forma promocji siebie, swojego produktu  czy też firmy. Jednak wbrew pozorom nie tak łatwo stworzyć odpowiednio wyważoną i trafną reklamę toteż chcielibyśmy zaprosić Was na konferencję Pulsu Biznesu związaną z nową koncepcją premium w marketingu.

Programmatic marketing to odpowiedź na coraz bardziej widoczną potrzebę wzrostu wydajności, precyzji i efektywności reklamy online. Koncepcja i technologia stojąca za zautomatyzowanym kupowaniem i sprzedawaniem wirtualnych „przestrzeni reklamowych” i „mediów” jest już powszechnie stosowana. Wiele wyzwań pozostaje wciąż w sferze potrzeb praktyków – multichannel, różnorodność urządzeń, wewnętrzna organizacja marek (prestiż i marki premium) czy skala zasięgu vs. jakość. Pojawiają się pytania o rolę kreatywności, czynnika ludzkiego i jakości, gdy w dyskursie dominuje nacisk na bazy danych, analizy i ilość.

Konferencja Programmatic Marketing powstała w odpowiedzi na oczekiwania osób zajmujących się marketingiem.

Jeżeli:

  • zależy Państwu na właściwym wykorzystaniu technologii programmatic,
  • szukają Państwo skutecznych rozwiązań w zakresie wykorzystania różnych kanałów reklamy i programmatic buying,
  • chcą Państwo uzyskać odpowiedzi na najbardziej nurtujące pytania w zakresie przetwarzania danych osobowych w świecie nowych technologii i narzędzi marketingowych,
  • jakie zagrożenia i jakie możliwości płyną z programmatic marketingu,
  • jak mierzyć efektywność poszczególnych działań,

nie może Państwa zabraknąć na konferencji Programmatic Marketing, która odbędzie się już 25 lutego 2015 w Warszawie.

Wśród prelegentów:

  • Paulina Zyśk-Lisica, Kierownik Zespołu Sprzedaży Systemowej, Grupa Wirtualna Polska
  • Marta Lech-Maciejewska, Country Manager, iBILLBOARD
  • Damian Huba, Sales Manager w zespole DoubleClick, Google
  • Ewelina Ciach, Customer Intelligence and Marketing Automation Expert, SAS Institute
  • Artur Banach, Prezes Zarządu/CEO, Netsprint
  • Bartosz Malinowski, Dyrektor ds. Rozwoju na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej, Adform
  • dr Monika Żuraw, Radca Prawny, Wspólnik w kancelarii BSWW Legal & Tax || Marcin Kroll,

Aplikant rzecznikowski i adwokacki, Prawnik w kancelarii BSWW Legal & Tax
Szczegóły: TUTAJ
e-mail: [email protected]
Tel: 22 333 9777

Motyw