samsung google logo

 

Nie przegap
Nie pozwól, by cię inwigilowano – zainwestuj w VPN!
polacy internet
Żyjemy w czasach, w których słowa „prywatność” i „internet” niekoniecznie idą w parze. W Sieci jesteśmy obserwowani cały czas, co oczywiście nie oznacza, że musimy się na to godzić. Są bowiem rozwiązania, które pozwalają ukryć swoją prawdziwą tożsamość w internecie i tym samym utrudnić osobom trzecim podglądanie naszych zachowań. Niewiele osób wie, że kilka lat temu […]

Niedawno informowaliśmy Was, że Samsung postanowił pójść śladami Apple i wprowadził do swojej przeglądarki wsparcie dla programów blokujących niechciane treści w Sieci. Jest to nieco inne rozwiązanie od tego znanego w Asusie, ale mimo wszystko czy ktoś jest niezadowolony? Firma, która czerpie największe zyski właśnie z reklam.

 

Kto jest mistrzem „inteligentnych” promocji w Sieci? Oczywiście, że Google i w tym wypadku nie spodobało się zagranie Samsunga, ale oczywiście Amerykanie nie mogą ingerować w koreańską przeglądarkę toteż co zrobił gigant z Mountain View? Usunął AdBlocka Fast, który został równolegle zaprezentowany z nowymi dodatkami przeglądarki Samsunga. Google tłumaczy swoje zagranie złamaniem regulaminu sklepu Play, ale o co dokładnie chodzi? O niepożądane modyfikacje danych otrzymywanych z Sieci i ich nieautoryzowane przekształcenie na urządzeniu. Tak można to w skrócie opisać. Nie zapowiada się na to, żeby AdBlock Fast miał kiedykolwiek wrócić do sklepu Play, ale Koreańczycy mają przecież własny sklep i zapewne tam będzie trzeba szukać dodatków do przeglądarki internetowej.

 

Jakby nie patrzeć to Google dobrze wyjaśniło sytuację, ale oczywiście wszystko sprowadza się do zarobków. Programy blokujące reklamy odstraszają potencjalnych klientów, a przecież Samsung jest liderem mobilnego rynku.

 

 

źródło: androidbeat.com




Łukasz Pająk

Wieczny student informatyki, ale już magister inżynier, niedoszły żołnierz, pasjonat mobilnych technologii, motoryzacji i broni, jeden z nielicznych fanów polskiej koszykówki.