Snapchat-sposób-na-dialog-z-klientem

 

Wartość Snapchata cały czas rośnie. Aby spotęgować zyski w przyszłości, twórcy Snapchata zaczęli oglądać się za następnymi sposobami monetyzacji aplikacji. Najnowszym pomysłem jest nawiązanie współpracy ze Stats.com, co powinno zainteresować głównie fanów sportu.

 

Snapchat wprowadza do aplikacji filtry, które użytkownicy mogą nakładać podczas konkretnych spotkań. Na chwilę obecną mowa tutaj o lidze koszykarskiej NBA, ale w przyszłości opcja ta ma być rozszerzona o inne dyscypliny i ligi. Wyniki w czasie rzeczywistym w Snapchacie mają w przyszłości zastąpić standardowe serwisy z wynikami sportowymi – tak przynajmniej twierdzą twórcy. Nie jest to jednak niemożliwe, gdyż po wprowadzeniu tej innowacji, zdjęcia/filmy z nałożonymi filtrami z wynikami odtworzonych zostało 20 milionów razy. Potencjał więc jest.

 

gsmarena_002

 

Nie wiemy niestety nic na temat planach rozszerzenia tej funkcji. Nieoficjalnie mówi się o wprowadzeniu wyników z ligi NFL, a dopiero potem ekspansje w stronę lig ze Starego Kontynentu. Niemniej jednak pomysł ten wydaje się bardzo ciekawy, i co najważniejsze – użyteczny.

 

Źródło: phonearena

Google News
Obserwuj ANDROID.COM.PL w Google News i bądź zawsze na bieżąco!
Obserwuj

Paweł Bilski

Kinoman, podróżnik, koszykarz amator, ale przede wszystkim fan mobilnych technologii.