2015 rok to nie tylko pracowity i dobry okres dla takich marek jak Xiaomi, Huawei czy ZTE. Na azjatyckim rynku wyrastają kolejni potentaci. Firmy takie jak UMI, Meizu, LeTV są następne w kolejce, a ich tegoroczne wyniki tylko to potwierdzają. Z powyższych firm chyba największy sukces świętować może Meizu, które zanotowało 350 procentowy wzrost sprzedaży w 2015 roku!
Chiński producent sprzedał w tym roku 20 milionów urządzeń, co jest wynikiem o ponad 15 milionów lepszym od analogicznego okresu tamtego roku, kiedy to smartfony z logiem Meizu kupiło zaledwie 4,4 miliona osób. Tak jak pisaliśmy powyżej, jest to wzrost aż o 350%!
Mogłoby się wydawać, że apetyt rośnie w miarę jedzenia, ale nie tym razem. O dziwo Meizu nie planuje w 2016 znacznie podwyższać sobie poprzeczki – tak jak to robią inne firmy w Azji. Chińskie Meizu zamierza sprzedać w 2016 roku ok. 25 milionów urządzeń, co w porównaniu do planowanych 100 milionów przez Xiaomi jest liczbą dość małą.
Źródło: gsmarena