Rok w liczbach: Meizu atakuje! Firma zanotowała 350% wzrost sprzedaży w 2015 roku

1 minuta czytania
Komentarze
Meizu-ME5-upcoming-flagship (1)

2015 rok to nie tylko pracowity i dobry okres dla takich marek jak Xiaomi, Huawei czy ZTE. Na azjatyckim rynku wyrastają kolejni potentaci. Firmy takie jak UMI, Meizu, LeTV są następne w kolejce, a ich tegoroczne wyniki tylko to potwierdzają. Z powyższych firm chyba największy sukces świętować może Meizu, które zanotowało 350 procentowy wzrost sprzedaży w 2015 roku!

Chiński producent sprzedał w tym roku 20 milionów urządzeń, co jest wynikiem o ponad 15 milionów lepszym od analogicznego okresu tamtego roku, kiedy to smartfony z logiem Meizu kupiło zaledwie 4,4 miliona osób. Tak jak pisaliśmy powyżej, jest to wzrost aż o 350%!

Mogłoby się wydawać, że apetyt rośnie w miarę jedzenia, ale nie tym razem.  O dziwo Meizu nie planuje w 2016 znacznie podwyższać sobie poprzeczki – tak jak to robią inne firmy w Azji. Chińskie Meizu zamierza sprzedać w 2016 roku ok. 25 milionów urządzeń, co w porównaniu do planowanych 100 milionów przez Xiaomi jest liczbą dość małą.

Źródło: gsmarena

Motyw