Już nie pomylisz pojazdów. Uber testuje nową metodą identyfikacji samochodów

1 minuta czytania
Komentarze
uber spot

Uber właśnie testuje nową metodę komunikacji pomiędzy pasażerem a kierowcą. Amerykańskie przedsiębiorstwo świadczące usługi z zakresu transportu w przyszłości chce wyposażyć samochody swoich kierowców w pasek o nazwie SPOT, który ma ułatwić pasażerom identyfikację prawidłowego pojazdu.

Nie każdy musi znać modele samochodów, marki. .a nawet rozróżniać kolory aut, prawda? Dla tych wszystkich Uber chce wyjść naprzeciw. Pasek Uber ma znajdować się na przedniej szybie samochodu, i wystarczy, że spojrzymy na swój smartfon, a następnie na ulicę – i już wszystko wiemy. Ten pomysł jest właśnie testowany na ulicach Seattle, i zapowiada się naprawdę obiecująco.

960-uber-users-can-now-spot-their-rides

Pasażer będzie mógł również zmieniać kolory paska SPOT, aby w łatwiejszy sposób zorientować się, który pojazd zmierza konkretnie do niego. Ma to w znaczny sposób ułatwić komunikację pomiędzy klientem a kierowcą.

Funkcja SPOT z pewnością okazałaby się sukcesem w praktyce, i dlatego Uber ma przyłożyć więcej starań do dalszych testów tej innowacji. Ciężko jednak określić, czy technologia ta wyjdzie poza rynek amerykański, a co najważniejsze – czy w ogóle.

Źródło: gsmarena

Motyw