[Film] Asus reklamuje swoje ZenFone’y jako… sushi-odporne! W grze są także noże

Newsy

asus zenfone 2 laser selfie sushi reklama

 

Nie przegap
Co oznacza dla programisty brak usług Google?
jedna aplikacja gms hms jak to zrobic programowanie
Na pewno wielu z Was zwróciła dziś uwagę na premierę smartfonów Huawei z serii P40. Właśnie ruszyła ich przedsprzedaż, a to oznacza, że już niedługo do pierwszych użytkowników trafią flagowe smartfony inne niż te, do których się przyzwyczailiśmy. Największa różnica polega na tym, że brak w nich usług Google. Zamiast w Google Mobile Services (GMS) będą wyposażone […]

Różne badania opinii społecznej podają inne wyniki dotyczące tematu jakie reklamy lepiej na nas, jako ich odbiorców, działają. Są dwie wersje: wolimy bardziej zabawne reklamy, które nie do końca skupiają się na właściwym produkcie lub cenimy suche dane poparte innymi badaniami. Asus poniekąd połączył te dwa poglądy.

 

Tajwańczycy postanowili zacząć reklamować modele ZenFone 2 Laser oraz ZenFone Selfie. Są to urządzenia z górnej półki, napędzane Snapdragonem 615 i 415, ale do topowych propozycji jeszcze trochę im brakuje. W takim razie jak Asus postanowił wyróżnić te modele? Obejrzyjcie tę reklamę:

 

 

Tytułowa sushi-odporność stała się jasna – Corning Gorilla Glass 4 na wyświetlaczu i już można zagrać takim stwierdzeniem. Jego poprawnością raczej nie będę się zajmował, gdyż wiadomo, że każde szkło ma swoją odporność i powyższa demonstracja z pewnością mogłaby się skończyć gorzej. Jednak Asus użył słowa sushi, a nie nóż toteż „prawnie” wszystko wydaje się w porządku.

 

Tylko czy taka reklama jest w stanie zachęcić Was do kupna któregoś z wymienionych wyżej ZenFone’ów? Z pewnością jedno z założeń udało się zrealizować – o samym filmie jest głośno, a więc też i o produktach. Tylko czy Was takie nagrania zachęcają do wydania gotówki z portfela?

 

 

źródło: Phone Arena






Przewiń stronę, by przeczytać kolejny wpis
x