asus zenfone 2 laser selfie sushi reklama

 

Nie przegap
Nie pozwól, by cię inwigilowano – zainwestuj w VPN!
polacy internet
Żyjemy w czasach, w których słowa „prywatność” i „internet” niekoniecznie idą w parze. W Sieci jesteśmy obserwowani cały czas, co oczywiście nie oznacza, że musimy się na to godzić. Są bowiem rozwiązania, które pozwalają ukryć swoją prawdziwą tożsamość w internecie i tym samym utrudnić osobom trzecim podglądanie naszych zachowań. Niewiele osób wie, że kilka lat temu […]

Różne badania opinii społecznej podają inne wyniki dotyczące tematu jakie reklamy lepiej na nas, jako ich odbiorców, działają. Są dwie wersje: wolimy bardziej zabawne reklamy, które nie do końca skupiają się na właściwym produkcie lub cenimy suche dane poparte innymi badaniami. Asus poniekąd połączył te dwa poglądy.

 

Tajwańczycy postanowili zacząć reklamować modele ZenFone 2 Laser oraz ZenFone Selfie. Są to urządzenia z górnej półki, napędzane Snapdragonem 615 i 415, ale do topowych propozycji jeszcze trochę im brakuje. W takim razie jak Asus postanowił wyróżnić te modele? Obejrzyjcie tę reklamę:

 

 

Tytułowa sushi-odporność stała się jasna – Corning Gorilla Glass 4 na wyświetlaczu i już można zagrać takim stwierdzeniem. Jego poprawnością raczej nie będę się zajmował, gdyż wiadomo, że każde szkło ma swoją odporność i powyższa demonstracja z pewnością mogłaby się skończyć gorzej. Jednak Asus użył słowa sushi, a nie nóż toteż „prawnie” wszystko wydaje się w porządku.

 

Tylko czy taka reklama jest w stanie zachęcić Was do kupna któregoś z wymienionych wyżej ZenFone’ów? Z pewnością jedno z założeń udało się zrealizować – o samym filmie jest głośno, a więc też i o produktach. Tylko czy Was takie nagrania zachęcają do wydania gotówki z portfela?

 

 

źródło: Phone Arena




Łukasz Pająk

Wieczny student informatyki, ale już magister inżynier, niedoszły żołnierz, pasjonat mobilnych technologii, motoryzacji i broni, jeden z nielicznych fanów polskiej koszykówki.