laracroftgo-new

 

Prosta grafika i delikatnie kwadratowa Lara Croft zamknięta w sympatycznej łamigłówce. Prawdziwa gratka dla miłośników serii Tomb Raider, do tego dostępna na ekrany smartfonów i tabletów. Do tego intuicyjne, proste sterowanie oraz niesztampowe, dobrze zaplanowane poziomy i pełna napięcia muzyka. Te czynniki niewątpliwie złożyły się na sukces Larry Croft GO, która pomimo, że płatna – sprzedała się póki co w liczbie ponad 50 tys. kopii. To dużo, ponieważ cena aplikacji mówiąc krótko… nie zachęca.

 

lara1

 

Najważniejszym dodatkiem w nowej wersji jest ponad 20 nowych poziomów. Do tej pory użytkownicy często skarżyli się na to, że gra zbyt szybko się kończy. Faktycznie, jeżeli spojrzeć na ekwiwalent ceny do długości gry – są (lub były) powody do niezadowoleń. Teraz ma się to zmienić, ponieważ twórcy zapowiedzieli więcej regularnych uaktualnień.

 

Oprócz tego zmierzymy się także z groźniejszymi przeciwnikami, a do dyspozycji otrzymaliśmy więcej przedmiotów. Co jest jednak najbardziej istotne – producenci najprawdopodobniej zmienili politykę, ponieważ obniżyli wartość prezentowanej aplikacji. Póki co jest to jedynie „promocja”. Ja jednak myślę, że twórcy zastosowali czysty chwyt marketingowy i niższa cena utrzyma się jeszcze długo. To przecież jasne, że mniej wydanych pieniędzy = większe zainteresowanie wśród graczy. A to z kolei generuje zysk.

 

 

    Google News
    Obserwuj ANDROID.COM.PL w Google News i bądź zawsze na bieżąco!
    Obserwuj

    Jędrzej Markiewicz

    Konferansjer, trener wystąpień publicznych, felietonista.Oby-niedługo magister Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej UAM w Poznaniu.