google-logo

Zapewne nie raz pytaliście znajomego, który lubi mobilne technologie, o sposób na naprawę jakiegoś problemu w Waszym telefonie. Nie uważacie, że nie zawsze jest czas i miejsce aby szukać rozwiązań przeróżnych kłopotów na forach czy u kolegów? Kto wie, czy tak właśnie nie myśli kilku pracowników Google, bowiem otrzymujemy interesujące informacje.

Wielce prawdopodobne jest, że Google zamierza stworzyć cos na kształt Centrum Obsługi Klienta dla posiadaczy urządzeń Nexus, o czym świadczyć może fakt, że na adres firmy zostało opublikowane na kilku portalach z ofertami pracy ogłoszenie. Pewna firma o adresie identycznym jak ten Giganta poszukuje wykwalifikowanych pracowników do pracy na stanowisku informatora telefonicznego. Osoby o rocznym doświadczeniu w podobnym zawodzie i chętne do nauki i rozwijania swojej kariery mogą złożyć podanie o pracę.

Nexus-Call-Center-650x226 

Można spodziewać się, iż usługa ta będzie na początku dostępna tylko po angielsku, ale kto wie – być może Google stworzy także europejski, dedykowane oddziały Nexus Call Center.

Mając telefon od Google, chcielibyście mieć możliwość uzyskania natychmiastowej pomocy na temat synchronizacji poczty czy też aktualizacji systemu?

Źródło: droidlife

Google News
Obserwuj ANDROID.COM.PL w Google News i bądź zawsze na bieżąco!
Obserwuj

Rafał Kaczor

Nazywam się Rafał Kaczor i od kilku lat jestem entuzjastą technologii mobilnych. Na początku 2011 roku zetknąłem się z systemem Android i od razu - poza paroma mankamentami - przypadł mi on do gustu. Od tamtej pory sporo czasu spędzam na modowaniu wielu urządzeń z Zielonym Robotem, poznawaniu kolejnych edycji platformy oraz propagowaniu rozwoju cyfrowego wśród polskiej młodzieży. Wolny czas spędzam na zabawie z mobilną technologią, grze w piłkę nożną oraz rozwijaniu takich zainteresowań jak historia i polska stara motoryzacja. Aktualnie pracuję jako redaktor na portalu Android.com.pl, przez co realizuję swoje pasje dotyczące branży IT oraz dziennikarstwa.