Z początkiem roku akademickiego rozpoczęła się kolejna kampania promująca Samsunga Galaxy S3. Cała akcja marketingowa ma opierać się na nagrodzie EISA „Best Mobile Phone 2012-2013”, którą w sierpniu otrzymał właśnie flagowiec Samsunga. Tak więc posiadacze popularnego SGSa mogą teraz śmiało powiedzieć, że posiadają „najlepszy telefon tego roku”.

Nie przegap
Nie pozwól, by cię inwigilowano – zainwestuj w VPN!
polacy internet
Żyjemy w czasach, w których słowa „prywatność” i „internet” niekoniecznie idą w parze. W Sieci jesteśmy obserwowani cały czas, co oczywiście nie oznacza, że musimy się na to godzić. Są bowiem rozwiązania, które pozwalają ukryć swoją prawdziwą tożsamość w internecie i tym samym utrudnić osobom trzecim podglądanie naszych zachowań. Niewiele osób wie, że kilka lat temu […]

EISA (European Imaging and Sound Association), czyli Europejskie Stowarzyszenie Obrazu i Dźwięku, zrzesza czasopisma poświęcone ogólnie pojętym multimediom. EISA najbardziej znana jest z corocznych nagród EISA Awards (i tą właśnie nagrodę otrzymała trzecia generacja Galaxy S) przyznawanych różnym urządzeniom w kilkudziesięciu kategoriach. Nagrody te uznawane są za jedne z najbardziej prestiżowych wyróżnień w dziedzinie sprzętu multimedialnego, honorowane są jak „Oskary” w dziedzinie kinematografii.

Kampania Samsunga ma również promować nową linię kolorystyczną, ponieważ już od września w sklepach zagoszczą smartfony w kolorach Garnet Red (rubinowy/czerwony) i Titanium Grey (tytanowy/szary).  Samsung twierdzi, że ich projektanci czerpali inspirację „z bogactwa naturalnych materiałów oraz dziedzictwa starożytnych cywilizacji”. Co z tego wyszło? Oceńcie sami

Źródło: notka prasowa




Krzysztof Kulpiciński