samsung-gear-s2-press-169

 
Samsung Gear S2 to smartwatch odstający od innych dostępnych na rynku. Jego obrotowa tarcza jest nietuzinkowa i oryginalna, a zarazem funkcjonalna. Zegarek zbiera pozytywne recenzje na całym świecie. Jego design jest specyficzny, ale znalazł już rzesze fanów, np. w Chinach. Według najnowszego raportu, w państwie tym urządzenie sprzedało się w 180.000 sztuk w ciągu zaledwie ośmiu godzin!
 
Sprzedaż dokonywana była tylko z jednego źródła – JD.com, głównego sklepu internetowego w kraju. Ponadto Gear S2 jest także dostępny w innych miejscach w kraju za pośrednictwem punktów detalicznych, ale wiele z nich narzeka na braki w dostawach. Okazało się bowiem, że popyt na urządzenia jest w Chinach bardzo duży. Warto dodać, że Gear S2 jest sprzedawany za 2198 juanów ($ 350), a wersja Classic za 2398 juanów ($ 390). Opinie klientów pokazują, że są oni bardzo zadowoleni ze smartwatcha. Firma badawcza Strategy Analytics wspomina w swoim ostatnim raporcie, że na globalnym rynku sprzedaż zegarka wykazuje dużą dynamikę i stanowi największą konkurencję dla lidera tej dziedziny – Apple Watcha.
 
Warto dodać, że Gear S2 nie jest jeszcze dostępny na wszystkich rynkach, ale sukcesywnie jest na nie wprowadzany. Jego dostępność jest obecnie jednak mocno ograniczona. W Polsce jakiś czas temu ruszyła przedsprzedaż smartwatcha.
 
źródło: sammobile

Adam Lulek

Doktor nauk ekonomicznych w dyscyplinie finanse, wykładowca, maniak GPW, gier strategicznych, smartfonów i nowych technologii. Sympatyk kolejnictwa i muzyki elektronicznej.