samsung galaxy s7 edge trapez patent nasdnasdnma

 
Dawno temu, gdy system Android stawiał pierwsze kroki, Samsung podbił serca użytkowników wypuszczając na rynek model Galaxy S, a następnie jego popularniejszego następcę Galaxy S2. Wielu klientów było zachwyconych ówczesnymi flagowcami firmy. Kurs akcji na giełdzie osiągał nowe szczyty, inwestorzy byli zadowoleni, a spółka publikowała doskonałe wyniki finansowe. Niestety nic na rynku nie trwa wiecznie. Od pewnego czasu Koreańczycy bowiem są w stagnacji.
 
Kwon Oh-hyun, jeden z CEO Samsung Electronics, powiedział, że wzrost branży IT sięgnął wyżyn, a z drugiej strony, wiele przedsiębiorstw zalewa rynek nowymi produktami i technologiami. Biorąc pod uwagę nasilającą się konkurencję, utrzymywanie pozycji w tej perspektywie wymaga wzrostu dostaw produktów w nadchodzących latach.
 
Zamiast trzymać się swoich sukcesów z przeszłości, Oh-Hyun mówi, że Samsung musi dostosować się do nowego otoczenia, aby odnieść sukces w przyszłości. „Wierzę, że teraz jest czas dla nas, aby zamienić się w pierwszego [innowacyjnego] gracza, z szybkiego naśladującego innych przedsiębiorstwa”. Obserwatorzy branży uważają, że na podstawie ostatnich komentarzy prezesa można wywnioskować, że struktura organizacyjna Samsunga do końca tego roku może być większa, niż się wydawało (zwolnienia nie będą tak duże). Dodatkowo spekuluje się, że przedsiębiorstwo może wydać Galaxy S7 w cenie o 10% niższej od standardowej. Ponadto firma zadba o akcjonariuszy poprzez program zakupu akcji własnych na gigantyczną kwotę $ 9,9 mld. Zatem widać, że spółce zależy również na pozytywnych relacjach z inwestorami w przyszłości, aby podnieść kurs akcji na rynku kapitałowym i osiągnąć sukcesy w sprzedaży smartfonów.
 
źródło: sammobile

Google News
Obserwuj ANDROID.COM.PL w Google News i bądź zawsze na bieżąco!
Obserwuj

Adam Lulek

Doktor nauk ekonomicznych w dyscyplinie finanse, wykładowca, maniak GPW, gier strategicznych, smartfonów i nowych technologii. Sympatyk kolejnictwa i muzyki elektronicznej.